  • 1. Data: 2015-06-10 16:06:29
    Temat: Jak zapobiec asfaltowaniu?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Na odcinku 40 m wzdluz mojej dzialki ciagnie sie 3-metrowej szerokosci
    drozka polna, ktora nalezy do gminy i w ewidencji ma status "dojazd do
    pol". Konczy sie slepo na granicy mojej dzialki z sasiednim polem.

    Co moge zrobic, gdyby ktos wpadl na kretynski pomysl naklaniania gminy do
    jej wyasfaltowania (co jest malo prawdopodobne, bo gmina kasa nie smierdzi,
    a droga ma 300 m)?

    Dlaczego pytam - na 3 m szerokosci nie zmiesci sie droga i row (a nawet
    jesli, to nie ma gdzie odprowadzic wody z rowu), wiec kazdy wiekszy deszcz
    bedzie powodowal zalewanie mojego ogrodu i podmywanie ogrodzenia. Teren
    jest gliniasty, woda wsiaka bardzo slabo, ale poki droga jest
    trawiasto-ziemna, jakos sie to rozchodzi. Mam przyklad okolicznych
    asfaltowek i widze, co sie dzieje wokol.

    Jak ugryzc temat? Dodam, ze droga jezdza tylko ciagniki, i to 3 szt. na
    sezon.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2015-06-10 16:26:03
    Temat: Re: Jak zapobiec asfaltowaniu?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 10 czerwca 2015 16:04:37 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Na odcinku 40 m wzdluz mojej dzialki ciagnie sie 3-metrowej szerokosci
    > drozka polna, ktora nalezy do gminy i w ewidencji ma status "dojazd do
    > pol". Konczy sie slepo na granicy mojej dzialki z sasiednim polem.

    czyli twoje wazne - ale gdyby ktos mial potrzebe dojazdu to wara? Ot prawdziwy polak
    z ciebie - zgaduje ze ziemie odzyskane?
    No dobra - masz porade: nasadz tam roslin chronionych, troche chrzaszczy, zab i oglos
    sie ekoterrorystą.

    b.

  • 3. Data: 2015-06-10 17:19:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2015 07:26:03 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > czyli twoje wazne - ale gdyby ktos mial potrzebe dojazdu to wara? Ot prawdziwy
    polak z ciebie - zgaduje ze ziemie odzyskane?

    Umiesz czytac w ogole, czy tylko ze zrozumieniem ci nie wychodzi?

    Droga biegnie przez pola i konczy sie na dzialce za mna, ktora tez jest
    polem. Jezdza tamtedy ciagniki, jakos brak asfaltu im od pol wieku - kiedy
    droge wytyczono - nie przeszkadza. Nie interesuje mnie, czy wczesniej
    bedzie asfalt - interesuje mnie 40 m graniczace z moim ogrodem.

    Wysil rozumek chociaz troche. Albo juz sobie podaruj.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2015-06-10 17:58:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 10 czerwca 2015 17:19:06 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    polak z ciebie - zgaduje ze ziemie odzyskane?

    > Umiesz czytac w ogole, czy tylko ze zrozumieniem ci nie wychodzi?

    z czytania ze zrozumieniem nie wynika dlaczegoz by to pole za toba nie mogoby sie
    stac dzialka budowlaną...
    Albo bedzie polem i nigdy nie bedzie utwardzona wiec nie wiadomo po co kombinujesz,
    albo czujesz ze tam jednak moze cos byc co bedzie sie domagac utwardzonej drogi - a
    wtedy moje obserwacje sa sluszne.

    b.

  • 5. Data: 2015-06-10 18:51:17
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    polak z ciebie - zgaduje ze ziemie odzyskane?

    > Umiesz czytac w ogole, czy tylko ze zrozumieniem ci nie wychodzi?

    Wygląda że albo umie lepiej niż Ci się wydaje, albo Ty masz za dużo czasu i wymyślasz
    teorie spiskowe. Jeśli droga nikomu nie potrzebna i nie ma funduszy to ciężko sobie
    wyobrazić że ktoś to zrobi.

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2015-06-10 19:54:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-06-10 o 16:06, Maciek pisze:

> [...]
    > asfaltowek i widze, co sie dzieje wokol.
    >
    > Jak ugryzc temat? Dodam, ze droga jezdza tylko ciagniki, i to 3 szt. na

    Nie wiem jak to wygląda po ostatniej zmianie Prawa Budowlanego, ale do
    tej pory na zrobienie drogi trzeba było mieć pozwolenie na budowę co
    wiązało się w powiadomieniem sąsiadów czy mają jakieś przeciwwskazania.
    Ty masz, nie można odprowadzać wód opadowych na nie swoją działkę, więc
    możesz "oprotestować" to lub tamto.

  • 7. Data: 2015-06-10 20:17:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2015 09:51:17 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

    > Wygląda że albo umie lepiej niż Ci się wydaje, albo Ty masz za dużo czasu i
    wymyślasz teorie spiskowe. Jeśli droga
    >nikomu nie potrzebna i nie ma funduszy to ciężko sobie wyobrazić że ktoś to zrobi.

    Gdyby to bylo calkowite SF, to bym nie pytal. Niestety nie jest - wszedzie
    sa uklady i ukladziki.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2015-06-10 20:47:21
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 10 czerwca 2015 20:16:43 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    wymyślasz teorie spiskowe. Jeśli droga

    > Gdyby to bylo calkowite SF, to bym nie pytal. Niestety nie jest - wszedzie
    > sa uklady i ukladziki.

    To pisz jak człowiek o co chodzi. Reagować trzeba na konkretna sytuację a nie na
    teorie spiskowe. Jeśli ma być budowane osiedle na 1000 mieszkań trzeba inaczej, a
    jeśli sąsiąd ma kaprys to inaczej.

    --
    ZZ@private

  • 9. Data: 2015-06-12 10:08:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Ja miałem taką sytuacje 10 lat temu.
    Jest moja droga za którą płace podatek grosze ale płace.
    Po lewej stronie drogi są domy z ogródkami.
    Po prawej stronie moje pole orne.

    Lato zamawiam kombajn na 11 żeby mi pole skosił.
    Jadę, patrzę i w pole nie mogę wjechać bo akurat UG
    postanowił mi drogę do pszenicy wyasfaltować.
    Skończyło się na awanturze u wójta.
    Pan wójt powiedział że NIE WIEDZIAŁ.

    Efekt :
    kombajn przyjechał na następny dzień
    a ja mam asfalt do pszenicy:)

    ale nic to trzeba żyć z sąsiadami w zgodzie

    Mija pare lat smarkateria dorosła i zaczęli na tej drodze szaleć.

    No to pan radny załatwił że postawili "leżących policjantów".
    Dowiedziałęm się o tym też po fakcie mimo że wg UG
    to JA nadal płace podatki.
    A to mnie już zaczęło wkurzać bo jak jedziesz z przyczepą na która
    jest załadowana po niebo to taki "chopek" bardzo przeszkadza.

    Ale cóż trzeba dobrze żyć z sąsiadami

    Oczywiście jak ja chciałbym sprzedać pole na działki budowalne.
    To musze dać swoje pole na drogę żeby droga była odpowiednio szersza
    i spełniała normy UE.

    Tak że w SF i tego typu historie zaczynam wierzyć.

    ps
    A to że po drugiej stronie mieszka radny to nic nie zmienia.

  • 10. Data: 2015-06-12 20:48:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2015 01:08:30 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Tak że w SF i tego typu historie zaczynam wierzyć.
    >
    > ps
    > A to że po drugiej stronie mieszka radny to nic nie zmienia.

    Amen.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl