  • 11. Data: 2011-06-29 06:11:27
    Temat: Re: Jak zrobic brodzik w poziomie podlogi ?
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Nie jest łatwo znaleźć odpływ o niskiej wysokości (na grubość styropianu i
    wylewki), żeby nie podwyższać brodzika.
    Co polecisz, i to za rozsądne pieniądze?

    -----

  • 12. Data: 2011-06-29 17:22:23
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-06-29 08:11, THX pisze:
    > Nie jest łatwo znaleźć odpływ o niskiej wysokości (na grubość styropianu i
    > wylewki), żeby nie podwyższać brodzika.
    > Co polecisz, i to za rozsądne pieniądze?
    >

    > -----

    Ja mam płaski brodzik z Koła. Do tego syfon czyszczony od góry.
    Wystarczy wykuć dziurę pod syfon (niewielką).

    Brodzik montowałem na akryl (taki z tuby jak silikon) bezpośrednio na
    zagruntowaną wylewkę.

    Trzyma się już 2 lata bez problemów.

    A jak położyłem płytki, to brodzik jeszcze bardziej się "obniżył" (o
    grubość płytki z klejem). Teraz wystaje jakieś 2 cm ponad podłogę.

    Pozdrawiam,
    MW