  • 11. Data: 2010-10-12 11:04:11
    Temat: Re: Jaka cena domu dla 4 osobowej rodziny i jaka wielkosc rat kredytu hipotecfznego?
    Od: "misio" <a...@o...com>

    > Jakie jest oprocentowanie nominalne kredytu hipotecznego mieszkaniowego?
    > Zależne od: banku, wibor/libor, marży i kilku innych czynników.
    > w linku który Tobie przesłałem sa podane przykładowe oprocentowania dla
    > oposzczegołntych walut i tak rób symulacje
    > Dla kwoty 300tys na 30lat we CHF przy oprocentowaniu 4% rata wyniesie ok
    > 1400zł, przy 5% 1600zł a przy 3% 1200zł.
    > Libor 3 miesięczny dla CHF wynosi teraz ok 0,17% do tego dolicz marże
    > banku. Jeśli marza będzie 2,5% to oprocentowanie będziesz miał 2,67%.
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    Standardowo w tym kalulatorze ktory poleciłeś dla kredytu w zł jest
    oprocentowanie około 7 %. Dla kredytu 300000 zł na 30 lat w zł rata
    miesieczna wychodzi ponad 2000 zł. Jesliby do tego doliczyć kredyt na nowy
    samochod to wychodzi blisko 3000 zł na same kredyty. Kogo na to stać? Chyba
    tylko kierowników, dyrektorów i niektorych specjalistów. Ewentualnie rodzin
    w ktorych 2 osoby maja dobrze płatną pracę.

  • 12. Data: 2010-10-12 12:20:10
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
    > Standardowo w tym kalulatorze ktory poleciłeś dla kredytu w zł jest
    > oprocentowanie około 7 %. Dla kredytu 300000 zł na 30 lat w zł rata
    > miesieczna wychodzi ponad 2000 zł.

    W walutach rata wyjdzie sporo nizsza

    >Jesliby do tego doliczyć kredyt na nowy samochod to wychodzi blisko 3000 zł
    >na same kredyty. Kogo na to stać?

    Nie ma obowiązku posiadania nowego samochodu. Nowy samochód kupiony na
    kredyty to chyba najgorsza inwestycja.

    >Chyba tylko kierowników, dyrektorów i niektorych specjalistów. Ewentualnie
    >rodzin w ktorych 2 osoby maja dobrze płatną pracę.

    Budując dom na kredyt trzba się niestety liczyc z obciążeniem ratą w kwocie
    ok. 1500zł + 150prąd+ 100zł woda+ z 300-400zł średniomiesięcznie na
    ogrzewanie+ ze 100zł na internet, telefon i telewizje. Pewnie o czyms
    zapomniałem ale to takie minimum.

    Krzysiek