  • 1. Data: 2014-05-26 15:22:11
    Temat: Jaka folia paroizolacyjna ?
    Od: "Chlorek" <s...@g...pl>

  • 2. Data: 2014-05-26 15:42:54
    Temat: Re: Jaka folia paroizolacyjna ?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-26 15:22, Chlorek pisze:

  • 3. Data: 2014-05-26 15:45:20
    Od: "Chlorek" <s...@g...pl>

    W dniu 2014-05-26 15:22, Chlorek pisze:
    > Co polecacie ? I czym się kierować ?
    > pozdrawiam

    Kieruj się kolorem. Żółta.

    --
    MN

    cos takiego ? :
    http://allegro.pl/folia-paroizolacyjna-0-2-2x50mb-pa
    roizolacja-krk-i4236116693.html

    I jaki sznurek do podtrzymywania wełny ? może być zwykły rolniczy ?

  • 4. Data: 2014-05-26 20:03:56
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    rolniczy jest najlepszy :)

  • 5. Data: 2014-05-26 20:05:50
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    a do przybijania sznurka najlepsze są skoble farmerskie ( chyba tak)
    wyglądają jak gwóźdź zaostrzony z obydwu stron i zagięty w U lub V

  • 6. Data: 2014-05-26 23:29:10
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Chlorek pisze:
    > Co polecacie ? I czym się kierować ?
    > pozdrawiam

    Przeczytaj na jakich warunkach dostajesz gwarancję jak będziesz kupował.
    Mnie szczęka opadła jak zobaczyłem - oczywiście gwarancja przepadła.

    Irek.N.

  • 7. Data: 2014-05-27 09:15:51
    Od: "Chlorek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    Chlorek pisze:
> [...]

    Przeczytaj na jakich warunkach dostajesz gwarancję jak będziesz kupował.
    Mnie szczęka opadła jak zobaczyłem - oczywiście gwarancja przepadła.

    "Nie używać, nie przybijać, nie rozwijać " ?

  • 8. Data: 2014-05-27 22:15:12
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > "Nie używać, nie przybijać, nie rozwijać " ?

    Nie, ale było np: "zachować wszystkie ofoliowania rolek"... jajcarze.

    Miłego.
    Irek.N.