  • 1. Data: 2009-08-13 18:08:43
    Temat: Jaka odmiana borówki amerykańskiej jest najsłodsza?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Za namową teściowej zabieram się za posadzenie borówki amerykańskiej na
    mojej działce. Jadłem u Niej owoce słodkie i kwaskowate. Ona ma dwie
    odmiany, ale nie wie, która jest która, a i nazwy żadnej z nich nie pamięta.
    Pomożecie? Chciałbym posadzić tę słodką. Nie zależy mi ani na plenności, ani
    na żadnej innej cesze, jedynie na samej słodyczy. W internecie znalazłem
    wiele odmian. Skłaniam się ku Bluecrop, ale chętnie dam się wyprowadzić z
    błędu.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    marcan

  • 2. Data: 2009-08-13 18:44:21
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiele odmian. Skłaniam się ku Bluecrop, ale chętnie dam się wyprowadzić z

    Na początek trzeba mieć ziemię kwaśną...

  • 3. Data: 2009-08-13 19:01:50
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    > Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > pamięta.
    > ani
    >
    > Na początek trzeba mieć ziemię kwaśną...

    jak to zrobic ?

  • 4. Data: 2009-08-13 19:16:21
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > jak to zrobic ?

    A czy nie lepszą alternatywą dla borówki
    amerykańskiej jest jagoda kamczacka?
    Chyba nie wymaga gleby kwaśnej, jest dość
    słodka, wysoce mrozoodporna.

  • 5. Data: 2009-08-13 20:12:33
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h61pgg$o6j$1@mx1.internetia.pl michalek
    <m...@g...com> napisał(a):

    > A czy nie lepszą alternatywą dla borówki
    > amerykańskiej jest jagoda kamczacka?

    Hejka. A co to jest ta alternatywa? ;-)
    Pozdrawiam wariantowo Ja...cki

  • 6. Data: 2009-08-14 07:04:54
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    Panslavista pisze:
    > Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > pamięta.
    > ani
    >
    > Na początek trzeba mieć ziemię kwaśną...

    I co najmniej 2 odmiany, żeby lepiej plonowały.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 7. Data: 2009-08-14 07:26:35
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h61ks3$qqr$1@news.onet.pl marcan
    <m...@o...pl> napisał(a):

    > W internecie znalazłem wiele odmian. Skłaniam się ku Bluecrop...

    Hejka. Słusznie. :-)
    Pozdrawiam rankingowo Ja...cki
    PS Nie ma się co rozwodzić, bo zupa stygnie. ;-)

  • 8. Data: 2009-08-14 08:23:16
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    > Na początek trzeba mieć ziemię kwaśną...

    To nie problem. Pytałem o coś innego

  • 9. Data: 2009-08-14 08:24:18
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    > A czy nie lepszą alternatywą dla borówki
    > amerykańskiej jest jagoda kamczacka?

    Nie interesuje mnie jagoda kamczacka, pytałem o to, o co pytałem.

  • 10. Data: 2009-08-14 08:24:50
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    > I co najmniej 2 odmiany, żeby lepiej plonowały.

    O to pytam; jakie?