  • 1. Data: 2009-08-09 19:08:13
    Temat: pomodory - olbrzym
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Ciekawostka, czemu z tej samej partii nasion pomidora "malinowy olbrzym"
    wyrosły mi krzewy o różnych owocach.
    Na jednym jest wiele owoców malutkich, a na drugim kilka większych (jak
    dojrzeją może będą olbrzymie).
    Czyżby powodem było to, że jeden krzew rośnie w szklarni , a drugi poza
    (małe owoce)?
    Oto link do obejrzenia owoców http://picasaweb.google.pl/kkrycha/Pomidory02#

    Pozdrawiam Krycha

  • 2. Data: 2009-08-09 20:28:02
    Temat: Re: pomodory - olbrzym
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Krycha pisze:
    > Ciekawostka, czemu z tej samej partii nasion pomidora "malinowy olbrzym"
    > wyrosły mi krzewy o różnych owocach.

    A czemu na hamerykańskich Cherokae Chocolate owoce są w paski żółte i
    zielone a ich wnętrze zielone ? :-) Ciekawy smak mają.

    Chyba tak

    pozdrawiam, Barbara

  • 3. Data: 2009-08-10 00:06:31
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dojrzeją może będą olbrzymie).
    > Czyżby powodem było to, że jeden krzew rośnie w szklarni , a drugi poza

    Wczoraj rano było 13 stopni, teraz o drugiej w nocy tylko 12, ogórki
    spowalniają poniżej 15. Pomidory papryka też są ciepłolubne.

  • 4. Data: 2009-08-10 00:12:55
    Od: Aleks Kowalski <a...@g...com>

    On 9 Sie, 17:06, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:h5n7dp$3pt$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...> Ciekawostka, czemu z tej samej partii nasion pomidora "malinowy olbrzym"

    > http://picasaweb.google.pl/kkrycha/Pomidory02#

    > Wczoraj rano było 13 stopni, teraz o drugiej w nocy tylko 12, ogórki
    > spowalniają poniżej 15. Pomidory papryka też są ciepłolubne.

    I to jest odpowiedz na poziomie. Spadaj, kretynie.

  • 5. Data: 2009-08-10 01:08:21
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Aleks Kowalski" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > spowalniają poniżej 15. Pomidory papryka też są ciepłolubne.

    I to jest odpowiedz na poziomie. Spadaj, kretynie.

    Tak kretynie - to jest odpowiedź na poziomie, bez zaglądania w obrazki.
    Oczywiste jest to, że mogą być jeszcze inne przyczyny - zasobność gleby i
    ilość wody...

  • 6. Data: 2009-08-10 01:10:40
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Tak kretynie - to jest odpowiedź na poziomie, bez zaglądania w obrazki.
    > Oczywiste jest to, że mogą być jeszcze inne przyczyny - zasobność gleby i

    W gruncie też można wyhodować duże pomidory uszczykując zawiązki. Trzeba
    wybierać, albo masa drobniejszych albo duże.

  • 7. Data: 2009-08-10 01:11:47
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Aleks Kowalski" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    On 9 Sie, 17:06, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

    I to jest odpowiedz na poziomie. Spadaj, kretynie.

    Dlaczego piszesz się Aleks, a nie Roch?