  • 1. Data: 2009-08-12 16:36:47
    Temat: Samobiezna kosiarka/traktorek
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Czy ktos z grupowiczów ma własne doświadczenia
    z użytkowania dużej kosiarki lub małego traktorka
    na większym terenie do koszenia (ładnych kilka tys. m.kw.)
    Stara (taka za którą trzeba chodzić) własnie wysiada
    i zastanawiam się co lepszego należałoby kupić.
    Myślałem, że może coś "traktorkowatego" to byłoby
    bardziej komfortowe a pracy, a i coś użytecznego
    możnaby czasem podłączyć (do obsłużenia jest mały
    ośrodek wypoczynkowy, z leśnymi drzewkami i krzakami,
    więc różne zadania są do wykonania.

    Jak by to jeszcze było bezpieczne do poruszania się po lekkich
    zboczach.....

  • 2. Data: 2009-08-12 17:48:03
    Temat: Re: Samobiezna kosiarka/traktorek
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > więc różne zadania są do wykonania.
    >
    > Jak by to jeszcze było bezpieczne do poruszania się po lekkich

    MF70 - ma wózek operatora, a przyczepkę też ciągnie, mulczer i kosiarkę
    palcową szerokosci 120cm - na równy teren. Równie może być duża terra Terra
    komunalna...

  • 3. Data: 2009-08-12 19:18:37
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > MF70 - ma wózek operatora, a przyczepkę też ciągnie, mulczer i kosiarkę
    > palcową szerokosci 120cm - na równy teren. Równie może być duża terra

    Zapomniałem dodać - miał dodatkowe metalowe koła dokręcane do stałych - do
    jazdy w poprzek zbocza...

  • 4. Data: 2009-08-13 09:31:51
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > MF70 - ma wózek operatora, a przyczepkę też ciągnie, mulczer i kosiarkę
    > palcową szerokosci 120cm - na równy teren. Równie może być duża terra
    > Terra
    > komunalna...

    Dzięki za odzew. Ale kiedy "pogooglałem" żeby zobaczyć
    co to jest to MF70 to wygląda na to, że to już nie jest
    produkowany traktorek (widzę, że na forum "Elekktroda"
    ma wielu fanów/majsterkowiczów).

    A w moim przypadku musi być nowa (wymóg fundatora).

    Generalnie jest wiele ofert na małe traktorki, ale mnie
    interesują wrażenia/doświadczenia realnych użytkowników
    stąd moje pytanie na grupie.

  • 5. Data: 2009-08-13 11:29:20
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Generalnie jest wiele ofert na małe traktorki, ale mnie
    > interesują wrażenia/doświadczenia realnych użytkowników

    Nowy i z nowym silnikiem, czeska firma AGS.
    Tutaj oferta:
    http://www.e-kosiarki.pl/go/_category/?idc=60_66&pag
    e=2&sess_id=08eb1d4d73f3f9f70c5b2ec42cf3c7bd

    MF70:
    http://www.kosiarki.info/kosiarka-ags-mf70.html
    UNIMAX:
    http://www.kosiarki.info/kosiarka-ags-unimax.html

    Terra - Vari:
    http://www.hortmasz.com.pl/mikrociagniki_jednoosiowe
    .php4

    Adela:
    http://www.hortmasz.com.pl/specjalistyczne.php4

    http://groups.google.com/group/pl.rec.ogrody/browse_
    thread/thread/edff8732cf216488/315572a10f06cf83?lnk=
    raot

    http://www.wimet.org/podkategoria/vari-kosiarki-bebn
    owe.html

  • 6. Data: 2009-08-13 12:03:56
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    Proponuję zajrzeć do producenta w Jicinie (ten Jicin od Rumcajsa :-))),
    firma SECO -AGS, w końcu to nie jest daleko...
    http://ags.podniky.cz/
    Godny polecania wydaje się UNIMAX bo faktycznie wyglada, że MF70 wybył z
    oferty.
    Inny system to Terra-Vari:
    http://www.vari.cz/ - w Polsce dostępny w Hortmaszu:
    Oczywiście dostępne są unijne: