  • 11. Data: 2009-12-30 11:26:02
    Temat: Re: Jaka pralke kupic?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Stosunkowo niedawno kupowałam nową zmywarkę w sklepie stacjonarnym RTV
    > Euro
    > AGD - odebrali starą zmywarkę przywożąc nową. Nie pamiętam, czy to coś
    > kosztowało, chyba tak - jakieś 20 zł chyba...
    > --

    Ale nie mówiliśmy o stacjonarnych.
    Stacjonarne, Media, EuroRTV, to tak, zabiorą, i wniosą, za opłatą podłączą.

    A patrzyłaś ile przeplaciłaś w porównaniu ze sklepem internetowym? Różnica w
    MM a internetem w przypadku kupowanej przeze mnie pralki była kilkaset
    złotych.

    MS

  • 12. Data: 2009-12-30 11:31:57
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > 1. Nie napisalem ze chodzi o radom.
    > Noi wciaz nie wiem jaka dobra poza Siemens S1674

    Poszukaj jeszcze Boscha,ale tu ile opinii tyle sprzętów - zresztą Bosch i
    Siemens to prawie to samo, niektórzy narzekająże bosche są głośne.
    Ja po przeglądnięciu przez 2 dni ofert pralkowych wybrałem tego Siemensa
    16S74.

    > 2. Zostawmy to 20zl za zabranie, bo moze Media Markt tego dziada zabiora

    Sprawdz czy nie przepłacisz. Ja jestem z Kielc, i różnica cenowa w MM i
    internetem była potworna.

    > 3. Co z podlaczeniem?

    Jak jest już stara pralka to żaden problem - wąż do odpływu, prad,
    wypoziomowanie nóżek. Jak się boisz to hydraulik.

    MS

  • 13. Data: 2009-12-30 11:39:26
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    Ogólnie polecam tarę - skutkuje kobietom talią jak u osy. :-))))

  • 14. Data: 2010-01-09 19:03:05
    Od: " " <a...@g...pl>

    kup bosha albo siemensa
    nasz bosch wytrzymał 10 lat, a był odkupiony od kogoś używany
    wirował bardzo dobrze mimo 800 obrotów(nasza nowa ma 1200 i tak nie wiruje)
    Pomyśl nad pralką ładowaną od góry- zajmuje mniej miejsca

  • 15. Data: 2010-01-12 10:48:25
    Od: "Let Frank Do It" <...@...2>

    <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wiruje)
    > Pomyśl nad pralką ładowaną od góry- zajmuje mniej miejsca

    Czyli chyba bosh...

    JK.

  • 16. Data: 2010-01-13 06:54:19
    Od: anonim <a...@a...com>

    Jo'Asia pisze:

    > AFAIK sklep ma obowiązek odebrać stary sprzęt...
    >
    > Jo'Asia

    no właśnie, ostatnio kupiłem lodówkę w rtv euro agd. Przywieźli nową,
    zabrali starą. Dowóz 15 km. Wszystko w cenie...

    --
    Krzysiek