  • 1. Data: 2009-07-19 19:40:03
    Temat: Jaka to chorobwa jabłoni ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Jabłoń ma 20 lat, wielkość średnia (jako parasol dla 4 osób sprawdza się dobrze :).

    Niestety w tym sezonie jakby na głównym pniu w jego środku i wyżej normalnie odpada
    kora-gdzieś 20% powierzchni pnia jest normalnie
    goła a kora odpada płatami. Poza tym w paru miejscach są wzdłużne i długie pęknięcia
    pnia głównego i bocznych, tak na głębokość
    0,5cm. W 1 miejscu na wys. 1 metra na powierzchni w kształcie koła o średnicy ok 5cm
    wygląda tak jakby pruchniało-kory nie ma,
    drzewo jest brązowe jakby dawno martwe, z wgłebieniem na srednicy 1cm i małej
    głębokości. Ogród ten jest odziedziczony i nie wiem co
    z tym drzewem zrobić, ale to jedyne jakie mi zostało...

    Arek