  • 31. Data: 2014-01-08 16:07:37
    Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Dariusz K. Ładziak"" 52cc6a86$0$2140$6...@n...neostrada.pl

    > ZTCW nie ma dowdów szkodliwości takich linii nawet na płody ludzkie,
    > ale (jak juz pisałem) życie w sasiedztwe takiego czegoś nie jest miłe.

    : Choćby kwestia ulotów z linii - które to potrafią nieźle utrudnić odbiór
    : radiowy co słabszych sygnałów...

    Ja pisałem tylko o bezpośrednim wpływie na zdrowie.
    (przykładowo -- mikrofala grzeje, roentgen chyba dewastuje DNA...)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2014-01-08 23:13:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.01.2014 21:58, "Dariusz K. Ładziak" pisze:

    > Choćby kwestia ulotów z linii - które to potrafią nieźle utrudnić odbiór
    > radiowy co słabszych sygnałów...

    Tak, ale to problem dla radioodbiorników. Jesteś radioodbiornikiem?

  • 33. Data: 2014-01-08 23:23:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.01.2014 15:40, Janko Muzykant pisze:

    > To nie problem tylko zaleta - nikt tam nie postawi kolejnego domu.
    > Gdybym szukał jakiejś działki dla siebie wybrałbym w kolejności: przy
    > cmentarzu, jednostce wojskowej, linii przesyłowej, a nawet torze
    > kolejowym itp. Tacy sąsiedzi są dużo mniej uciążliwi :)

    Cmentarz OK, lokatorzy raczej spokojni ;) ale tory kolejowe (używane) są
    dość hałaśliwe. nie wiem jak jednostka wojskowa (zakładając, że to nie
    lotnisko albo poligon ;) )

  • 34. Data: 2014-01-09 06:59:04
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Tak, ale to problem dla radioodbiorników. Jesteś radioodbiornikiem?

    Używam, i to takich specyficznych, dziesiątki nanowoltów czułości...
    DVB-T z porządnego nadajnika będzie raczej odporne ale jeszcze telewizja
    analogowa potrafiła dostawać po tyłku od ulotów zbyt bliskiej linii jak
    sygnał nie był za mocny.

    --
    Darek

  • 35. Data: 2014-01-10 01:55:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" lakj4v$ljo$...@n...news.atman.pl

    > Cmentarz OK, lokatorzy raczej spokojni ;)

    Niby tak, ale na początku listopada stają się niespokojni. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-01-10 08:45:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2014 01:55, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Andrzej Lawa" lakj4v$ljo$...@n...news.atman.pl

    > Niby tak, ale na początku listopada stają się niespokojni. ;)

    Eee, tylko nastrojowe lampki włączają.

  • 37. Data: 2014-01-10 10:04:09
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Eee, tylko nastrojowe lampki włączają.
    Nie. To jak w tym dowcipie, że by wszyscy chincycy przyszli do polski i z powrotem bo
    wtedy przez ruskich będą dwa razy przechodzić. W okresie listopada będzie ruch (w
    zależności od wielkości cmentarza) że może starczyć za cały rok.

    J.

  • 38. Data: 2014-01-12 01:42:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" lao8e7$vke$...@n...news.atman.pl

    > Eee, tylko nastrojowe lampki włączają.

    Poniekąd prawda, ale niemal na każdą lampkę przypada kilku ludzi i samochód.

    "Jan Koval" laod29$nk5$...@p...wsisiz.edu.pl

    > W okresie listopada będzie ruch (w zależności od wielkości cmentarza) że może
    starczyć za cały rok.

    Dokładnie tak. Od cmentarza jest jednak gorsza szkoła. :)
    Przedszkole zapewne także...

    -=-

    Spokojne miejsce jest na środku niemałego jeziora.

    W Szczecinie jakiś facet zbudował dom pływający.

    IMO dobrym miejscem jest ostatnie piętro wieżowca.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'