  • Data: 2009-10-21 15:03:01
    Temat: Jaki dzwonek bezprzewodowy wybrać?
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakiś czas temu kupiłem w Castoramie dzwonek bezprzewodowy. Od początku
    nie działał jak należy - raz dzwonił, raz nie. Niezależnie od stopnia
    nowości bateryjek. Więc pewnie z zasiegiem było coś nie teges. Niestety
    z różnych powodów droga między włącznikiem i dzwonkiem przebiega u mnie
    przez dwie ściany.
    Możecie polecić jakiś model który z zasięgiem i mocą sygnału nie ma
    problemów?