  • 1. Data: 2010-07-03 13:41:09
    Temat: Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Chciałem kupić garnek do gotowania na parze podgrzewany np. na kuchni
    gazowej (tzn nie elektryczny). Zalezy mi na tym zeby miał dwa czynne dna
    sitowe tzn jednoczesnie gotowac np mieso i warzywa. W interecie jest mnostwo
    ofert w cenach zaczynajacych się od 40 zł az do 150 zł Troche sie obawiam ze
    te za 40 zł moze są wykonane z nietrwałych lub trujacych materiałów. Ktoś
    może cos polecić?

  • 2. Data: 2010-07-03 15:44:31
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "misio" <a...@o...com> wrote in message
> [...]
    > mnostwo ofert w cenach zaczynajacych się od 40 zł az do 150 zł Troche sie
    > obawiam ze te za 40 zł moze są wykonane z nietrwałych lub trujacych

    Poszukaj kogoś kto ci sprzeda za 300...

  • 3. Data: 2010-07-05 05:21:50
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnostwo ofert w cenach zaczynajacych się od 40 zł az do 150 zł Troche sie
    > obawiam ze te za 40 zł moze są wykonane z nietrwałych lub trujacych

    w Tesco mozesz kupic bz problemu calkiem przyzwoite garnki do gotowania na
    parze (1+1, 1+2, 1+3) w cenach od 40 do 120 zeta
    (1+... to pojemnik na wode + czesc sitkowa - odpowiednio 1,2 lub 3 poziomy).

  • 4. Data: 2010-07-05 12:00:57
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "misio" <a...@o...com> napisał(a):

> [...]
    >te za 40 zł moze są wykonane z nietrwałych lub trujacych materiałów. Ktoś

    To szukaj z atestem PZH.
    Wlasciwie sam tez kupuje wszystko co ma kontakt z zywnoscia tylko z atestem.