  • 1. Data: 2010-07-03 06:27:57
    Temat: bateria bidetowa w umywalce?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Oglądałem baterie, i pomyślałem, czy i dlaczego tylko bidetowe mają wylewkę
    z takim małym kolankiem pozwalającym na sterowanie w jakimś zakresie
    kierunkiem strumienia wody.

    Bardzo praktyczne, ale dlaczego tylko w bateriach bidetowych stosowane?

    Czy zamontował ktoś z was lub widział baterię bidetową z kierunkowym
    nastawnym prelatorem w umywalce łazienkowej?

    Prykłady
    http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl&rls=com.micro
    soft:pl&tbs=isch:1&&sa=X&ei=3tcuTIKVKYzuOY3HxMQB&ved
    =0CCIQBSgA&q=bateria+bidetowa&spell=1

    Bateria bidetowa a zwykła stricte umywalkowa nie różnią się niemal, jedynie
    owa bidetowa jest droższa (pomijalne, zakup jednorazowy na kilka/nascie
    lat).

  • 2. Data: 2010-07-06 14:03:25
    Temat: Re: bateria bidetowa w umywalce?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

> [...]
    > Prykłady
    > http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl&rls=com.micro
    soft:pl&tbs=isch:1&&sa=X&ei=3tcuTIKVKYzuOY3HxMQB&ved

    no dupa, nikt nie wie, nikt nie widział.

    zarydzykuję, będę pierwszy.

  • 3. Data: 2010-07-06 18:05:52
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja mam odwrotnie, bo założyłem umywalkową do bidetu z racji niższej ceny.
    Działa bez zarzutu.
    Jacek

  • 4. Data: 2010-07-07 11:20:29
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam odwrotnie, bo założyłem umywalkową do bidetu z racji niższej ceny.
    > Działa bez zarzutu.

    bo technicznie, mocowanie, działanie, filozofia - jest to bez znaczenia,
    prawda? sztorcowa to sztorcowa, i tyle?