  • 1. Data: 2010-07-02 07:29:12
    Temat: jak zamurować wnękę
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Witam

    Mam na balkonie dwie wnęki o o rozmiarach zbilizonych do drzwi, głębokie na
    10 cm - jak to zamurować i wyrównać na gładko? Kombinuję, żeby najpierw
    wypełnić to takimi bloczkami (beton komórkowy?) a potem wygładzić, ale nie
    wiem, jak przykleić te bloczki, czy wypełnić wnękę cementem a na to bloczki
    cement i docisnąć?

    pozdr,
    P.

  • 2. Data: 2010-07-02 07:38:32
    Temat: Re: jak zamurować wnękę
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "P." <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > wypełnić to takimi bloczkami (beton komórkowy?) a potem wygładzić, ale nie
    > wiem, jak przykleić te bloczki, czy wypełnić wnękę cementem a na to

    A po co? Nie lepiej wykorzystać na schowki - jezeli nie są zalewane -
    wstawić półki i drzwi, albo wstawić płytę mdf na całości i otynkować na
    płytę - zawsze łatwiej będzie zmienić rozwiązanie w razie zmiany koncepcji.
    No chyba, ze masz teściową do zamurowania, albo zdradliwą żonę.

  • 3. Data: 2010-07-02 07:38:33
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    P. pisze:
> [...]
    > wiem, jak przykleić te bloczki, czy wypełnić wnękę cementem a na to bloczki

    A nie rozważasz stelaża a na nim płyty kartonowo-gipsowe ? mniej roboty.

  • 4. Data: 2010-07-02 07:42:14
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Szymon Łuczak" <s...@w...pl> wrote in message

    > A nie rozważasz stelaża a na nim płyty kartonowo-gipsowe ? mniej roboty.

    To jest exterior.

  • 5. Data: 2010-07-02 07:46:40
    Od: "P." <g...@o...pl>

> [...]
    > płytę - zawsze łatwiej będzie zmienić rozwiązanie w razie zmiany
    > koncepcji. No chyba, ze masz teściową do zamurowania, albo zdradliwą żonę.

    Wnęka jest płytka ma max 10 cm, jest to dawne przejście pomiędzy balkonami
    już zamurowane, ale od mojej strony są gołe cegły ułożone byle jak; co do
    płyty mdf - czy to się nadaje na balkon i jak to zamontować, stelaż jakiś?
    Piszę o bloczkach, bo mam na stanie kilkanaście i chciałbym spożytkować.

    pozdr.
    P.

  • 6. Data: 2010-07-02 07:57:22
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "P." <g...@o...pl> wrote in message

    Problem czy jest to miejsce osłonięte od góry - wtedy można mdf, jezeli
    jednak opady padają to bloczki lepsze. Płyty kartonowo-gipsowa są jedynie do
    wnętrz...

  • 7. Data: 2010-07-02 08:03:48
    Od: "P." <g...@o...pl>

    > Problem czy jest to miejsce osłonięte od góry - wtedy można mdf, jezeli

    Tak, osłonięte.

    P.

  • 8. Data: 2010-07-02 08:09:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "P." <g...@o...pl> wrote in message

    > Tak, osłonięte.
    >
    > P.

    Umocuj po bokach listwy do których przykręcisz płytę tak, by po położeniu
    cienkiego tynku całość była gładka. Jezeli płyta będzie grubości 2cm to te
    listwy nie muszą być w całej wnęce, a tylko w narożach i środku długości.

  • 9. Data: 2010-07-02 08:16:42
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "P." <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >wiem, jak przykleić te bloczki, czy wypełnić wnękę cementem a na to bloczki

    Moze jakis suporex? U mnie fachowiec tym domurowywal
    naroznik przy drzwiach.

  • 10. Data: 2010-07-02 08:21:53
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Przesmiewca" <b...@o...pl> wrote in message

    > Moze jakis suporex? U mnie fachowiec tym domurowywal
    > naroznik przy drzwiach.

    Albo suprema. Albo glina zmieszana ze słomą.