  • 1. Data: 2014-06-01 20:50:29
    Temat: Jaki ups
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Padł mi stary ups w kotłowni jaki sprawdzpny ups ewentualnie inwerter
    mozecie polecic
    Pozdrawiam

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-06-01 20:56:11
    Temat: Re: Jaki ups
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.06.2014 20:50, Domator pisze:
    > Padł mi stary ups w kotłowni jaki sprawdzpny ups ewentualnie inwerter
    > mozecie polecic
    > Pozdrawiam
    apc1000 - jak zwykle. za 50 dych można czasem kupić bez akumulatorów.

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-06-01 22:25:36
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:538b774a$0$2375$65785112@news.neostrada.pl...
    > apc1000 - jak zwykle. za 50 dych można czasem kupić bez akumulatorów.
    >
    > ToMasz

    Z cold start?

  • 4. Data: 2014-06-02 10:25:59
    Od: "Netopeerek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z cold start?

    Miałem kilka różnych APC Smartów, oczywiście z pełnym sinusem i każdy z
    nich miał cold start.

  • 5. Data: 2014-06-04 19:28:52
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Domator wrote:
    > Padł mi stary ups w kotłowni jaki sprawdzpny ups ewentualnie inwerter
    > mozecie polecic
    > Pozdrawiam

    APC 700 ma do 450W chyba powinno wystarczyc a akumulatory mozna dac i wieksze
    ale beda poza obudowa. Polecam APC. Niestety same z siebie biora do 10W, czy
    ladowanie pradem konserwujacym tak duzo ciagnie... raczej slaba konstrukcja ale
    coz to nie duza kasa.

  • 6. Data: 2014-06-05 09:55:18
    Od: "Netopeerek" <n...@g...com>

    Użytkownik "forestdumb" <...@...z> napisał w wiadomości
> [...]
    > do 10W, czy ladowanie pradem konserwujacym tak duzo ciagnie... raczej
    > slaba konstrukcja ale coz to nie duza kasa.

    A ja mam pytanie takie. Czy spotkał się ktoś z małym UPSem który ma pełny
    sinus ale pracuje na jednym akumulatorze 12V?
    Co do prądu konserwującego a także częściowego odciążenia układu ładowania w
    UPSie można pokusić się o mały 20-30W panel fotovoltaiczny, ale trzeba
    trochę lutownicą pomachać.