  • 1. Data: 2014-05-27 18:58:37
    Temat: Klosze do kuchennych halogenów podszafkowych
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    Mam kilka takich halogenów http://tiny.pl/q24sg W dwóch już pękły klosze
    (okrągłe matowe szybki o średnicy 4,7 cm). Czy ktoś spotkał się gdzieś z
    możliwością zakupu samych szybek?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 2. Data: 2014-05-27 21:02:11
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2014-05-27 18:58, mkonst pisze:
    > Mam kilka takich halogenów http://tiny.pl/q24sg W dwóch już pękły klosze
    > (okrągłe matowe szybki o średnicy 4,7 cm). Czy ktoś spotkał się gdzieś z
    > możliwością zakupu samych szybek?

    Pierwszy z brzegu szklarz powinien Ci tego wyciąć na kilogramy. Zanieś
    mu tylko najlepiej jeden cały na wzór i powiedz ile sztuk chcesz....
    Olo

  • 3. Data: 2014-05-27 21:22:18
    Od: Jacek <s...@o...pl>

> [...]
    > Mam kilka takich halogenów http://tiny.pl/q24sg W dwóch już pękły klosze
    > (okrągłe matowe szybki o średnicy 4,7 cm). Czy ktoś spotkał się gdzieś z
    A możesz używać lampek bez szybek?
    Ja celowo wywaliłem szybki z 3 sztuk, bo lepiej świecą bez.
    Jeżeli nie, to jak, już przedpiśca proponuje - szklarz.
    Jacek

  • 4. Data: 2014-05-28 08:21:40
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 27.05.2014 18:58, mkonst pisze:
    > Mam kilka takich halogenów http://tiny.pl/q24sg W dwóch już pękły klosze
    > (okrągłe matowe szybki o średnicy 4,7 cm). Czy ktoś spotkał się gdzieś z
    > możliwością zakupu samych szybek?

    to są skoff'y czy jakiś chińskie.
    W każdym razie możesz zadzwonić do skoff(o ile choć rozmiar będzie
    pasował) kiedyś takie reklamacje uznawali bez żadnych ceregieli z
    paragonami czy czasem gwarancji...

  • 5. Data: 2014-05-28 08:51:32
    Od: adam <a...@w...pl>

> [...]
    > Mam kilka takich halogenów http://tiny.pl/q24sg W dwóch już pękły klosze
    > (okrągłe matowe szybki o średnicy 4,7 cm). Czy ktoś spotkał się gdzieś z

    Ja kupowałem w hurtowni z akcesoriami meblowymi. Ale faktycznie - bez
    szkiełka lepiej świeci, nikt się na razie nie poparzył.

  • 6. Data: 2014-05-28 19:27:08
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 27.05.14 21:22, Jacek pisze:
    > A możesz używać lampek bez szybek?
    > Ja celowo wywaliłem szybki z 3 sztuk, bo lepiej świecą bez.
    > Jeżeli nie, to jak, już przedpiśca proponuje - szklarz.
    > Jacek

    Używam ale nie jestem do końca przekonany do takiego rozwiązania bo
    chodzi o lampki nad zlewozmywakiem. Z drugiej strony podejrzewam że
    pękają właśnie w tych lampkach w wyniku pryśnięcia wody na gorący klosz.

  • 7. Data: 2014-05-28 19:28:31
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 28.05.14 08:21, Albercik pisze:

    > to są skoff'y czy jakiś chińskie.
    > W każdym razie możesz zadzwonić do skoff(o ile choć rozmiar będzie
    > pasował) kiedyś takie reklamacje uznawali bez żadnych ceregieli z
    > paragonami czy czasem gwarancji...

    Nie wiem co to jest (muszę wymontować) bo instalował to stolarz, który
    robił całą zabudowę kuchni.