  • 1. Data: 2014-05-29 21:29:24
    Temat: Płyty sufitowe Planet AMF szukam
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Potrzebuję dokupić 23 płyty sufitowe 60x60 cm o grubości 13 mm do
    wypełnienia sufitu na stelażu metalowym. Z tego, co wyszukałem są to
    płyty Planet AMF. Niestety w składach budowlanych w okolicy nie
    znalazłem. Nie muszą być identyczne, mogą być nawet z demontażu.
    Może komuś zostało i chce się pozbyć? Rejon Tychów.
    Jacek

  • 2. Data: 2014-05-29 21:42:55
    Temat: Re: Płyty sufitowe Planet AMF szukam
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 21:29:24 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Może komuś zostało i chce się pozbyć? Rejon Tychów.
    http://www.leroymerlin.pl/materialy-wykonczeniowe/su
    fity-podwieszane/sufity-podwieszane-plyty/plyta-sufi
    towa-w-systemie-sufitow-podwieszanych-planet-amf,p40
    316,l473.html

  • 3. Data: 2014-05-29 21:44:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 21:29:24 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Może komuś zostało i chce się pozbyć? Rejon Tychów.

    Tu tego jest trochę;)

    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=planet+amf

  • 4. Data: 2014-05-29 22:18:14
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-29 21:44, Kris pisze:
    > Tu tego jest trochę;)
    >
    > https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=planet+amf
    Dzięki. Z powyższego najbliżej mam do "Liroja" w Katowicach. Tylko cena
    10 zł ciut duża, bo obecne płyty były kupowane po 4 (ale parę lat temu).
    Jacek

  • 5. Data: 2014-05-30 10:41:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-05-29 22:18, Jacek wrote:
    > Dzięki. Z powyższego najbliżej mam do "Liroja"

    U mnie mówi się na ten skład "Marylin Monroe" ;-D

  • 6. Data: 2014-06-04 11:27:59
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=planet+amf
    > Dzięki. Z powyższego najbliżej mam do "Liroja" w Katowicach. Tylko cena 10
    > zł ciut duża, bo obecne płyty były kupowane po 4 (ale parę lat temu).
    > Jacek

    Liroy to chyba w Mikołowie a nie w Katowicach.