  • 1. Data: 2010-04-06 01:15:24
    Temat: KTO WIE?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Subject: KTO WIE?
    Date: 6 kwietnia 2010 03:14

    Wczoraj nadano film jak młoda góralska para wyprowadzała się z domu
    rodziców na swoje, obejrzałem kawałek tego filmu i nie wiem, jaki to zespół
    grał, szukałem w programach tv ale nie znalazłem tytułu programu. Muzyka
    przepiękna - można powiedzieć, że jak na mszy - odwieczne melodie życia .

  • 2. Data: 2010-04-06 14:03:27
    Temat: Re: KTO WIE?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> [...]
    > przepiękna - można powiedzieć, że jak na mszy - odwieczne melodie życia .

    Czterej Pancerni.

  • 3. Data: 2010-04-06 14:31:06
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości