  • 1. Data: 2010-04-05 19:17:09
    Temat: Trawnik - zakup urządzenia
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Witam!
    Mam dość mocno zbita ziemię, trawnik ma 3 lata i zaczynają się tworzyć kępy,
    chciałbym jakoś polepszyć jego jakoś, choć dużych wymagań nie mam (aby
    dzieciom dobrze się biegało a i ja czasem lubię zlec na trawie). Próbowałem
    butów z gwoździami jednak mam tego ponad 10 arów i z związku z tym chciałbym
    kupić sobie takie ustrojstwo:
    http://www.allegro.pl/item988068345_wertykulator_spa
    linowy_al_ko_38_vlb_hit_roku_2010.html
    (nie jestem związany ze sprzedającym)
    Tu pojawiają się pytania:
    Czy warto wydać tego tysiaka (tyle mogę przeznaczyć)?
    Czy nie zdemoluje mi to trawnika?
    Kiedy używać noży a kiedy grabi (co nieco czytałem ale wolę pytać
    praktyków)?
    Czy ten 1,5 konny silnik to uciągnie (5,5km są za drogie)
    A może jakieś inne sprawdzone metody spulchnienia ziemi, bez używania
    glebogryzarki i zakładania wszystkiego od nowa? Błąd został popełniony w
    trakcie zakładania na 80% teren został wyrównany przez fadromę potem tylko
    zagrabione i zasadzona trawa, tam gdzie nie dojechał ciężki sprzęt dowoziłem
    taczkami w tamtym miejscu trawa rośnie jak szalona (aż czasami za mocno
    ;-) ) jest o wiele bardziej miękko.

    Pozdrawiam
    Sawa