  • 21. Data: 2016-06-01 14:36:58
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: quent <x...@x...com>

    On 01.06.2016 14:24, Maniek4 wrote:

    > Od sciany na ktorej kamera moze byc zamontowana do drogi jest 6-8m.
    > Rozpoznawanie twarzy oczywiscie mile widziane. Chce rejestrowac ruch na
    > drodze w okolicy domu i kawalek dzialki. Trzy kamery powinny wystarczyc.
    > Oswietlenie to latarnie uliczne, ale jak wiadomo czasem gasna, wiec
    > jakis promiennik pewnie bylby wskazany.
    >
    > Pozdro.. TK

    Jakby co to ciągle mam na zbyciu niezłą kamerę 3MP z mocnymi power
    led-ami IR.

    Hikvision KAMERA IP DS-2CD2232-I5 3MP 4mm:
    http://www.ceneo.pl/26299099?se=9jCyx9WaaYl_ncGFw3-F
    zh7H0C1TBDZh&gclid=Cj0KEQjwj7q6BRDcxfG4pNTQ2NoBEiQAz
    UpuWzOzJydTFh9ePLawYhYFzQM_ut_ohUWDqogDHSaxRCYaAnpk8
    P8HAQ

    Już po gwarancji więc 500zł

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2016-06-01 14:39:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 14:22:32 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =Adapter+konwerter+BNC-skr%C4%99tka+VIDEO+BALUN+pros
    ty&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0510
    > 5zł za sztuke- pootrzebowałem 8szt to 40zł wyszły
    > Pewnie sporo racji masz ale niekoniecznie.
    > Ale jakies argumenty podasz? Czy tylko tak bo tak

    Jasne - nawet dwa:

    1. Jakosc obrazu samej kamery - monitoring w ktorym nie da sie rozpoznac
    twarzy dla mnie jest tylko bajerem :)
    2. Jakosc polaczenia kamera<>rejestrator - w Twoim rozwiazaniu im dluzszy
    kabel tym gorsza jakosc. Kabel zbiera tez zaklocenia - no bo to zwykly
    analog. Kamera IP przesyla obraz do rejestratora piksel do piksela tak,
    jak obraz wpada na matryce, bo robi to po tcp/ip, czyli cyfrowo :)

    Lepiej bedzie porownac to do analogowej telewizji sprzed paru lat VS
    nowoczesna telewizja DVBT HD (cyfrowa). Nie ma nawet co porownywac ;)

    > Jeśli o telefonach wspomniałeś to taka nokia 3310 dużo bardziej funkcjonalna jest
    do wykonywania połączeń jak współczesne smartfony;)

    Funkcjonalna? Naprawde? :) To jakie ma funkcje wykonywania polaczen lepsze,
    niz wspolczesny smartfon? Smartfon potrafi wybierac kontakty glosowo,
    potrafi trzymac dodatkowe szczegoly kazdego kontaktu, potrafi odrzucic
    polaczenie jak jestes zajety z automatycznym wyslaniem SMS do dzwoniacego,
    potrafi przypomniec za X minut o koniecznosci oddzwonienia i jeszcze
    pewnie setki innych funkcjonalnosci, z ktorych nokia 3310 potrafi tylko
    wybrac numer kontaktu, ktory ma nawet ograniczona ilosc znakow na tyle, ze
    nie da sie zapisac czesto pelnego imienia i nazwiska :D Ze juz nie wspomne
    o jakosci rozmow, podwojnych mikrofonach (z czego jeden rejestruje tlo i
    wycina je ze streamu), porzadnym trybie glosnomowiacym etc :-)

    Nokia 3310 to kastrat w porownaniu do tego co potrafia (i mowa o przydatnych
    funkcjach) wspolczesne smarfony :)

    > Bo funkcjonalności taki rejestrator za 50-100zł spokojnie dorównuje dużo droższym
    rozwiązaniom współczesnym nie mówiąc już o rzeźbach z malinką.

    Rejestrowanie 25kl/sek dla 704x576 nie ma kompletnie nic wspolnego z
    wspolczesnoscia :-) To jest rozwiazanie sprzed 10 lat ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2016-06-01 14:45:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 14:26:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Fajne, tylko nie da sie jakos prosciej? Przykrecic kamery, wsadzic w
    > dziurke i dziala?

    moze i sie da ale ja zawsze mam jakies zalozenia dodatkowe - a sprzet ktory by je
    spelnil albo jest drogi albo go nie ma wcale.

    >Sterownik od pieca? Matko Boska...

    a co, to tez malina :)

    b.

  • 24. Data: 2016-06-01 14:46:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-01 o 14:39, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > o jakosci rozmow, podwojnych mikrofonach (z czego jeden rejestruje tlo i
    > wycina je ze streamu), porzadnym trybie glosnomowiacym etc :-)

    Suuper, tylko zeby wybrac polaczenie to trzeba dziubac jak dzieciol w
    keran druga reka, bo jedna nie bardzo sie daje. Ma to swoje zalety, ale
    bez przesady. Stare telefony w obsludze dzwonienia byly znacznie
    wygodniejsze, ale to tak na marginesie.

    Potrzebujesz wiecej jak 25 klatek?

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2016-06-01 14:53:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 14:46:24 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > keran druga reka, bo jedna nie bardzo sie daje. Ma to swoje zalety, ale
    > bez przesady. Stare telefony w obsludze dzwonienia byly znacznie

    Obecnie mam huaweia p9 i zeby wybrac numer mowie: hello huawei (mozna ustawic
    dowolna fraze) call KONTAKT i juz wybiera. Telefon moze nawet lezec 10m
    dalej - jak lezy na stole to automatycznie wlacza sie tryb glosnomowiacy :)

    Takze to co mowisz to nieprawda ;-)

    Wyszukiwanie kontaktow paluchem tez jest przeciez mega proste - klikasz w
    "telefon" i wystukujesz na klawiaturze numerycznej fragment nazwy kontaktu.
    Pokazuja sie odrazu wszystkie pasujace pozycje. Sprobuj to samo w nokii 3310
    jak masz np. 500 kontaktow :) O ile tyle sie da zapisac :D

    > Potrzebujesz wiecej jak 25 klatek?

    Potrzebuje duzo wiecej jak 704x576. A z tego co widze to jest maksimum
    tego rejestratora. Wiesz co to 704x576?

    https://www.youtube.com/watch?v=iEbh9NRCaow

    Daj na pelny ekran.

    A potem odpal to (na pelnym ekranie i z jakoscia 1080p):

    https://www.youtube.com/watch?v=6YzX-BvAXGc

    Widac roznice? ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2016-06-01 14:57:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-01 o 14:45, Budyń pisze:

> [...]
    >

    > moze i sie da ale ja zawsze mam jakies zalozenia dodatkowe - a sprzet ktory by je
    spelnil albo jest drogi albo go nie ma wcale.

    Nie mam az tyle czasu, zebym chcial go poswiecac na rzeczy niebedace
    moja pasja. :-)
    Ale dzieki, moze sie przyda. :-)

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2016-06-01 15:36:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 14:39:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    >
    > Jasne - nawet dwa:
    >
    > 1. Jakosc obrazu samej kamery - monitoring w ktorym nie da sie rozpoznac
    A się nie da?

    > Funkcjonalna? Naprawde? :) To jakie ma funkcje wykonywania polaczen lepsze,
    > niz wspolczesny smartfon? Smartfon potrafi wybierac kontakty glosowo,
    zbyteczna funkcja wg mnie- nigdy nie korzystałem i nie znam nikogo kto korzysta
    > potrafi trzymac dodatkowe szczegoly kazdego kontaktu,
    Myślę że gdybym gdzieś w szufladzie miał niokie 3310 z przed 10(?)lat to by w niej
    kontakty były czego nie moge powiedziec o dwumiesięcznym smaretfonie córki który
    trafił do serwisu i kontakty znikneły;)
    > potrafi odrzucic polaczenie
    czerwony przycisk w 3310 tak samo działał
    >jak jestes zajety z automatycznym wyslaniem SMS do dzwoniacego,
    Kojarze że tamte telefony tez miały funkcje wysłania sms "jestem zajęty" ale upierac
    się nie będe
    > potrafi przypomniec za X minut o koniecznosci oddzwonienia
    Jaka to konkretnie funkcja bo nie kojarze aby jakiś smartfon po nieodebranym
    połaczeniu przypominał za zdefiniowana liczbę minut że mam zadzwonić.
    Bo to że nieodebrane połączenie jest to i na noki widziałem
> [...]
    > o jakosci rozmow, podwojnych mikrofonach (z czego jeden rejestruje tlo i
    > wycina je ze streamu), porzadnym trybie glosnomowiacym etc :-)
    A toś mnie zaskoczył bo telefony komórkowe od 1999roku chyba używam i na jakość
    rozmów nigdy nie narzekałem

    > Rejestrowanie 25kl/sek dla 704x576 nie ma kompletnie nic wspolnego z
    > wspolczesnoscia :-) To jest rozwiazanie sprzed 10 lat ;)
    A na tym się nie znam to się nie wypowiem.,
    Obraz jest wg mnie wystarczającej jakości
    Nawet przed chwilką popatrzyłem z żony roweru stojącego na podjeździe nazwę odczytać
    się da

  • 28. Data: 2016-06-01 15:53:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-01 o 14:53, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > dalej - jak lezy na stole to automatycznie wlacza sie tryb glosnomowiacy :)

    I naprawde gadasz do telefonu?
    Moja stara E50 tez to miala, no moze trzeba bylo wcisnac przycisk
    sluchawki w uchu. Nie przekonalem sie do tego, poniewaz do innych
    dzwonie wiecej jak do cioci z Gdanska. Najwazniejsze osoby mam na
    ekranie. Wystarczy dwa kliki. Moge tez do niego gadac, ale nie o takie
    dzwonienie chodzi.

> [...]
    > Pokazuja sie odrazu wszystkie pasujace pozycje. Sprobuj to samo w nokii 3310
    > jak masz np. 500 kontaktow :) O ile tyle sie da zapisac :D

    W 3310 nie wiem bo nie mialem, ale np. taka E71 robila to lata temu i
    nie dalo sie pomlic liter/cyfr. W dotykowych nie zawsze dotknie sie
    dokladnie. No chyba, ze dzieciol, to OK.
    A gadanie z paru metrow do telefonu... No jakby to powiedziec... Trudno
    mi sobie wyobrazic zastosowanie.

    > Potrzebuje duzo wiecej jak 704x576. A z tego co widze to jest maksimum
    > tego rejestratora. Wiesz co to 704x576?

    No dobrze, ale ja pytalem o ilosc klatek. Rozdzielczosc jest oczywistoscia.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2016-06-01 15:57:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 14:53:39 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > dalej - jak lezy na stole to automatycznie wlacza sie tryb glosnomowiacy :)

    Ja pie...e -Ty tak na poważnie?
    Faktycznie do telefonu krzyczysz i gadasz z kimś z kanapy gdy telefon leży 10m dalej?
    A skąd ten "hua coś tam" wie że lezy na stole a nie w Twojej łapie?
    Żona ma hua... P8 i nie chwaliła się że telefon wie kiedy na stole leży.
    Ale też niepokojących objawów żeby z telefonem gadała nie zaobserwowałem.

  • 30. Data: 2016-06-01 16:11:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-01 o 15:36, Kris pisze:

    > Kojarze że tamte telefony tez miały funkcje wysłania sms "jestem zajęty" ale
    upierac się nie będe

    3310 nie jestem pewny, ale E50 i owszem.

    > Jaka to konkretnie funkcja bo nie kojarze aby jakiś smartfon po nieodebranym
    połaczeniu przypominał za zdefiniowana liczbę minut że mam zadzwonić.

    W telefonach z Symbianem telefon oddzwanial na zajety wczesniej numer,
    informujac piszczeniem o probie.

    > Bo to że nieodebrane połączenie jest to i na noki widziałem
    > 99% userów nie korzysta
    > A toś mnie zaskoczył bo telefony komórkowe od 1999roku chyba używam i na jakość
    rozmów nigdy nie narzekałem

    Oj cos trzeba pisac w ulotkach o wycinaniu tla i chu wie czym. Ale
    prawde mowiac nie przypominam sobie zebym nie mogl sie z kims dogadac z
    powodu halasow. Moze dlatego, ze nie dzwonia do mnie w trakcie koncertu
    na Stadionie Narodowym w Warszawie, gdzie akustyka jest gorsza jak w studni.

    Pozdro.. TK