  • 11. Data: 2009-07-08 19:16:59
    Temat: Re: Kamień ogrodowy
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Wojtali" <leszek@helukabel_tnij.pl> napisał w wiadomości
    news:h32pdo$he6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Kajetana Kinga pisze:
    > kolo pruszkowa - tuz przy torach kolejowych maja roznego rodzaiju kamyki -
    > m3 placilem 50 zl plus przywoz - wzialem calego kamaza 15 ton - zwir caly
    > w ciagu 2 lat zuzylem :) - jeli chcesz moge poszperac po namiarach

    Poproszę, mam wolne to się jutro przejadę. Czy to nie jest na ul.
    Przejazdowej? Jeśli tak to chyba to samo miejsce które mi pan z Bronisz
    podał.

    > lesiu
    Kaja

  • 12. Data: 2009-07-08 19:21:25
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 8 Lip, 20:01, "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> wrote:

    >Ejże! Kamień wychodzi najtaniej! Mam 4 kamieniołomy w promieniu 10 km.
    >Najczęściej handlują właśnie kamulcami do okładzin skarp, cieków itp.
    >Do ułożenia nie trzeba specjalisty. Robotnika na wsi zawsze znajdę.

    >Jeśli zdecydujesz się na żwir - radzę właśnie ten filtracyjny. Nawet
    >znalazłam Ci hurtownię w pobliżu:
    >http://209.85.135.132/search?>q=cache:0mpcT87pFF0J:
    www.gardenparty.waw.pl/file/cennik/cennik.rtf+%C5%>B
    Cwir+filtracyjny&cd=6&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=fir
    efox-a

    >Z cennika wynika,że za worek 20 kg płacisz 19 zł. To nie jest cena
    >zaporowa.

    No tak, ale nie chodzi o cenę jednostkową ale o całość - niech to będzie
    tylko 40 kg na 1mkw - to daje 38 zł za mkw.
    Nawet przy obsypaniu połowy prostokąta jakim jest mój ogród daje to 32m
    (albo 34, nie pamiętam) - 32 x 38 daje 1 216 zł.

    >A ten kolorowy możesz pooglądać tutaj: http://www.spsm.qt.pl/start.html
    >Chyba że pojedziesz po niego do Opola :-)
    Przejadę się jutro do tej żwirowni w Pruszkowie, popatrzę na ceny i dam
    znać.

    >mal
    Kaja

  • 13. Data: 2009-07-09 10:22:32
    Od: Leszek Wojtali <leszek@helukabel_tnij.pl>

    Kajetana Kinga pisze:

> [...]
    >
    > Poproszę, mam wolne to się jutro przejadę. Czy to nie jest na ul.
    > Przejazdowej? Jeśli tak to chyba to samo miejsce które mi pan z Bronisz

    tak na przejazdowej

  • 14. Data: 2009-07-10 00:57:50
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Beata Mateuszczyk wrote:

    > Mam z kamyków zrobioną opaskę wokół domu i ścieżkę. Chwastów jest mniej,
    > ale perz i trawy dobrze sobie tam radzą mimo, że pod spodem jest czarna
    > folia. A że wypielić perz z kamyków jest trudno, bo wyrywa się tylko
    > zielona końcówka, to muszę używać chemii do jego zwalczania.

    Może chciałaś napisać "chcę używać chemii do jego zwalczania"? :-)

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 15. Data: 2009-07-10 07:24:30
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    Michal Misiurewicz pisze:

    > Może chciałaś napisać "chcę używać chemii do jego zwalczania"? :-)

    "Nie chcem ale muszem". Nie jestem w stanie usunąć mechanicznie kłączy
    perzu. Wypalanie też nic nie daje, bo kłącza zostają. Oczywiście
    mogłabym za każdym razem rujnować całą opaskę i ścieżkę, wykopując
    kamienie, a następnie wybierając z nich perz i wsypując od nowa. Ale
    chyba nikogo nie dziwi, że od takiego zabiegu wolę jednak posmarować
    chwasty roundapem.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 16. Data: 2009-07-10 12:24:11
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Beata Mateuszczyk wrote:

> [...]
    > kamienie, a następnie wybierając z nich perz i wsypując od nowa. Ale
    > chyba nikogo nie dziwi, że od takiego zabiegu wolę jednak posmarować

    Chodzi mi o to, że zrobiłaś założenie, że musisz te kłącza zniszczyć.
    Ja mam ścieżkę z kamieni, spomiędzy nich wyrastają różne chwasty. Po
    prostu te chwasty co jakiś czas kosą żyłkową przycinam na zero (do
    poziomu kamieni).

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 17. Data: 2009-07-12 14:14:56
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Kajetana Kinga pisze:

    > Użytkownik "gont" <g...@d...plusnet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki.
    > Nie kupiłam żwiru granitowego bo okazało się że całość wychodzi
    > masakrycznie drogo - za kg wprawdzie 0,5 zł ale facet mi policzył że na
    > 1mkw potrzebuję min. 50 kg, co przy 64 mkw daje cenę... 1600 zł.
    > Facet był uczciwy dał mi namiar na żwirownię koło mnie mówiąc że powinno
    > być 3 x taniej - ale to dalej daje z 550 zł za żwirek? Ranyjulek.
    > Poszukam na allegro albo odpuszczę.
    >
    > No chyba że ktoś ma taniej 3 tony żwiru (+ transport) :)) - okolice
    > Warszawy ;))
    :)
    U nas w poznanskim zwir frakcji 8-16 mm, plukany to 80zl/tona
    Mniej wiecej zgadza sie tez ilosc tych kilogramow na metr
    przy tej granulacji
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

    sklep: http://trawki.pl/