  • 1. Data: 2011-06-16 13:55:34
    Temat: Kanalizacja - studzienka posrednia
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Jak funkcje pelni tzw. studzienka posrednia na odcinku miedzy domem a
    polaczeniem rury kanalizacyjnej z siecia kanalizacyjna?

    Podobno "mozna ja robic, ale nie ma koniecznosci".

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-06-16 16:31:48
    Temat: Re: Kanalizacja - studzienka posrednia
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak funkcje pelni tzw. studzienka posrednia na odcinku miedzy domem a
    > polaczeniem rury kanalizacyjnej z siecia kanalizacyjna?
    > Podobno "mozna ja robic, ale nie ma koniecznosci".

    <żart> jak ktoś sra pieniędzmi, to może je jeszcze za pomocą tej studzienki
    odzyskać </żart>
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2011-06-16 19:57:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
    > Jak funkcje pelni tzw. studzienka posrednia na odcinku miedzy domem a
    > polaczeniem rury kanalizacyjnej z siecia kanalizacyjna?
    >
    > Podobno "mozna ja robic, ale nie ma koniecznosci".

    do czyszczenia kanalizacji...

    generalnie jest taka zasada, że zakręty kanalizacji w terenie robi sie
    poprzez studnie

    na krótkim prostym odcinku studzienka pośrednia nie ma wielkiego sensu. Przy
    założeniu ze podłączenie do sieci odbywa sie także poprzez studzienkę.

  • 4. Data: 2011-06-16 22:52:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 21:57:17 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > na krótkim prostym odcinku studzienka pośrednia nie ma wielkiego sensu. Przy
    > założeniu ze podłączenie do sieci odbywa sie także poprzez studzienkę.

    Odcinek jest krotki, ale z zakretem. Zakret wynika z faktu, ze obecnie
    podlaczam sie do szamba, a za kilka miesiecy mam miec uruchomiona
    kanalizacje gminna. Droga do sieci gminnej idzie po prostej, ale szambo mam
    8 metrow "w bok" i w dol stoku. Zeby potem juz nie kopac, ide teraz rura
    PCV w strone scieku gminnego i robie odgalezienie w strone szamba, ktore
    pozniej (po odkazeniu) bedzie zbiornikiem na wode do podlewania ogrodu...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2011-06-17 05:56:50
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > Jak funkcje pelni tzw. studzienka posrednia na odcinku miedzy domem a
    > polaczeniem rury kanalizacyjnej z siecia kanalizacyjna?

    Rozgranicza własność i odpowiedzialność. Jak się przyłącze zapcha to zakład
    będzie go czyścił do tej studzienki i wlewając do niej wodę wykaże drożność.

  • 6. Data: 2011-06-21 13:16:18
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości

    > <żart> jak ktoś sra pieniędzmi, to może je jeszcze za pomocą tej
    > studzienki odzyskać </żart>

    Nie tylko, bo i schabowego też się da ukręcić:
    http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Japonczycy
    -rozpoczynaja-produkcje-miesa-z-ludzkiego-kalu-Skusi
    sz-sie,wid,13515226,wiadomosc.html?ticaid=6c867

    :)