  • 1. Data: 2009-02-27 19:46:00
    Temat: Katalog CISA.
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Czy jest tu ktos, kto ma dostep do katalogu CISA? Swoj zostawilem w biurze,
    a potrzebuje pilnie dosc sprawdzic symbol zamka. Konkretnie chodzi mi o
    4311065 i 4319095. Nie jestem bowiem pewien, czy to sa zamki paniczne do
    pojedynczych i podwojnych drzwi z dzielonym orzechem i czy orzech ma 9mm czy
    8 mm. Jesli ktos ma dostep to bede bardzo wdzieczny. A jesli by sie dalo
    jeszcze zrobic skan, albo jakis inny PDF z tymi zamkami, to moja wdziecznosc
    bedzie prawie bezgraniczna :)

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 2. Data: 2009-02-27 20:33:59
    Temat: Re: Katalog CISA.
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Tomasz Kałużny pisze:
> [...]
    > jesli by sie dalo jeszcze zrobic skan, albo jakis inny PDF z tymi
    > zamkami, to moja wdziecznosc bedzie prawie bezgraniczna :)

    http://www.cismet.pl/katalogi/?id=3

    szwagier

  • 3. Data: 2009-02-27 21:06:28
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > http://www.cismet.pl/katalogi/?id=3
    >
    > szwagier

    A piwo dla szwagra gdzie?

    Andrzej

  • 4. Data: 2009-02-28 22:39:16
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:go9j2k$j48$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Tomasz Kałużny pisze:
    >
    > http://www.cismet.pl/katalogi/?id=3
    >
    > szwagier

    Dziekuje Ci Szwagrze :) Wszakze zagladalem tam, ale chyba zacme mialem
    :) Dopiero Twoj link mnie naprowadzil. Dziekuje jeszcze raz.

    Pozdrawiam, Tomek.