  • 1. Data: 2009-02-27 11:21:10
    Temat: Szukam rur na słupki ogrodzeniowe
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Nie ma ktoś rur na słupki ogrodzeniowe?
    tylko muszą być wysokie co najmniej 2 20
    mogą być rury z odzysku albo cokolwiek z odzysku

  • 2. Data: 2009-02-27 11:22:41
    Temat: Re: Szukam rur na słupki ogrodzeniowe
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Nie ma ktoś rur na słupki ogrodzeniowe?
    > tylko muszą być wysokie co najmniej 2 20
    > mogą być rury z odzysku albo cokolwiek z odzysku

    Na allegro zawsze sa jakies oferty ...

    pozdrawiam
    pluton

  • 3. Data: 2009-02-27 11:40:22
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Na allegro zawsze sa jakies oferty ...

    A jeszcze lepsze oferty są na miejscowym złomowisku.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-02-28 10:24:31
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > A jeszcze lepsze oferty są na miejscowym złomowisku.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Popytaj w miejscowej elektrociepłowni[kiedyś znajomy tak kupował]
    Mają tego naprawde duzo ,podczas remontu kotłów wymieniają kilometry rur.
    pozdro.jack

  • 5. Data: 2009-02-28 17:48:18
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma ktoś rur na słupki ogrodzeniowe?
    > tylko muszą być wysokie co najmniej 2 20
    > mogą być rury z odzysku albo cokolwiek z odzysku

    Spytaj tego allegrowicza widziałem jak kiedys mial wystawione sporo takich
    kawałków rur specjalnie jako słupki do siatki.
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=7156807

    tylko że on nie zapewnia transportu z tego co widać na jego aukcjach

    Pozdrawiam Gejzero.