  • 1. Data: 2012-08-10 22:44:41
    Temat: Klej do płytek
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam ,
    mam pytanie odnośnie kleju do płytek do wewnątrz na podłogi i ściany

    Moim faworytem jest Mapei glazurnik z tego co pytałem różnych majstrów ,
    czy możecie to potwierdzić czy może polecicie coś innego w normalnej
    cenie ?

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2012-08-10 22:48:44
    Temat: Re: Klej do płytek
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2012 22:44:41 UTC+2 użytkownik ark_fx napisał:
> [...]
    >

    > Moim faworytem jest Mapei glazurnik z tego co pytałem różnych majstrów ,
    >
    > czy możecie to potwierdzić czy może polecicie coś innego w normalnej

    Ja mam wszystko tym zrobione. Na ściany glazurę, na podłogi gres, nawet tam gdzie
    podłogówka.
    4 lata już jest i wszystko ok