  • 1. Data: 2012-08-11 04:07:19
    Temat: zbrojenie chudziaka i rura pcv - jak to zrobić?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    mam do wylania chudziak w grazu i pom. gospodarczym - w garazu penie
    zazbroje w pom gospodarczym nie.W garazu mam rure pcv ktora doprowadza
    powietrze do kotłowni do połowy w gruncie do polowy bedzie zalana betonem -
    i tak sie zastanawiam czy jak stanie tam samochod to czasem tej rury szlak
    nie trafi? i teraz pytanie jak to zrobić zeby bylo dobrze ? odkopac rure
    calą tak zeby była w betonie i zrobić zbrojenie na około ? czy po prostu
    polozyc zbrojenie na caly garaz plaskie i sie nie przejmowac na zapas

    prosze o pomoc
    rt

    btw. gdzie w okolicy miska mazowieckiego kupie siatke zbrojeniowa z drutu fi
    8 bo z cienszego to nie ma sensu dawać w garazu ?

  • 2. Data: 2012-08-11 12:42:01
    Temat: Re: zbrojenie chudziaka i rura pcv - jak to zrobić?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 11 sierpnia 2012 04:07:19 UTC+2 użytkownik rt napisał:

    > btw. gdzie w okolicy miska mazowieckiego kupie siatke zbrojeniowa z drutu fi
    >
    > 8 bo z cienszego to nie ma sensu dawać w garazu ?
    Chudziak w garażu chcesz zbroić siatką z prętów 8mm? Czołgiem tam będziesz wjeżdżał?
    Dobrze grunt zagęść i zbrojenie chudziaka niepotrzebne.
    Dasz z 10cm(a to i tak dużo za grubo) chudziaka i już możesz autem wjeżdżać i nic nie
    drgnie.

  • 3. Data: 2012-08-12 10:27:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Aug 2012 03:42:01 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    > Dobrze grunt zagęść i zbrojenie chudziaka niepotrzebne.
    > Dasz z 10cm(a to i tak dużo za grubo) chudziaka i już możesz autem wjeżdżać i nic

    A to nie lepiej zrobic wylewke z normalnego betonu?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-08-12 10:31:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 sierpnia 2012 10:27:14 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > A to nie lepiej zrobic wylewke z normalnego betonu?

    Pewnie że lepiej. Ale tu autor pisze o chudziaku i chce go zbroić prętami 8mm