  • 111. Data: 2013-09-13 13:27:28
    Temat: Re: Kociol gazowy + PC
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:l0uppf$2ih$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No i ja uważam, ze można je lepiej wykorzystać niż do grzania powrotu

    To zauwazylem, zauwazylem tez, ze nie potrafisz sie przyznac do bledu w
    odpowiedzi:
    <cytat>
    > No przeciez napisalem. Wpusc sobie np. do komina np. po spirali powrot z
    > centralnego.

    Bez sensu - jak się podniesie temperatura powrotu to spadnie sprawność
    kondensacji.
    </cytat>

  • 112. Data: 2013-09-13 13:33:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pomyśl powoli. Masz piec z jakąś sprawnością + dodatkowe urządzenie
    > odzyskujące energię ze spalin też z jakąś sprawnością != 100%.
    >
    > Możesz albo tę energię wprowadzić do pomieszczenia nie pogarszając
    > sprawności pieca, albo wprowadzić do powrotu pogarszając tym samym
    > sprawność pieca i odzyskując część (ale tylko część) tej dodatkowo
    > traconej energii.
    >
    > Obliczenia są potrzebne tylko aby określić o ile takie rozwiązanie będzie
    > gorsze, ale to że będzie gorsze wynika wprost ze sprawności != 100%.
    >
    > ps. Uprzedzając czepliwych jak ktoś woli inny zapis sprawności to niech
> [...]

    Oczywiscie w domysle zakladasz, ze sprawnosc przenoszenia ciepla z komina do
    pomieszczen za pomoca kompresora jest 100% oraz, ze prad do tej kompresji
    bedzie za darmo.

    Ile Ty kuzwa masz lat, ze zakladasz, iz ktokolwiek lyknie takie sciemy?

    EOT misiu

  • 113. Data: 2013-09-13 14:09:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > odpowiedzi:
    > <cytat>

    > Bez sensu - jak się podniesie temperatura powrotu to spadnie sprawność

    Ty naprawdę masz problemy z logiką albo z j.polskim.

    Widzisz tam słowo "JAK"???

    To jest zdanie _warunkowe_ w którym druga część (spadek sprawności) zależy
    od spełnienia warunku (podniesienie temperatury powrotu). To zdanie w żaden
    sposób nie rozstrzyga czy warunek zostanie kiedykolwiek spełniony i czy jego
    spełnienie jest w ogóle możliwe.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 114. Data: 2013-09-13 14:21:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Oczywiscie w domysle zakladasz, ze sprawnosc przenoszenia ciepla z komina
    > do pomieszczen za pomoca kompresora jest 100% oraz, ze prad do tej
    > kompresji bedzie za darmo.

    Nie, nie będzie 100%, ale przy użyciu PC można odzyskać więcej energii niż
    przez wstawienie wężownicy. Wie to każdy kto miał cokolwiek wspólnego z
    fizyką i nie spał na zajęciach.

    > Ile Ty kuzwa masz lat, ze zakladasz, iz ktokolwiek lyknie takie sciemy?

    ROTFL widzę że dyskutowałem z gimnazjalistą co to nie "łyka ściem". Nie
    martw jak kiedyś pójdziesz do szkoły średniej to może będziesz miał zajęcia
    z fizyki i zrozumiesz, a póki co mnie to zwisa czy ty coś "łykniesz" czy
    nie. Ja niczego nie sprzedaję, a prawa fizyki działają niezależnie od tego
    czy Ty je "łykasz" czy nie.

    > EOT misiu

    Nie jesteś w moim typie, więc nie poderwiesz mnie na słówko: "misiu".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 115. Data: 2013-09-13 14:39:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ty naprawdę masz problemy z logiką

    jasne jasne