  • 11. Data: 2009-03-10 20:27:11
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gp6gm2$qog$1@news.interia.pl...

    > Matko, ale Ty tam masz kabli. Masz monitoring kazdego pomieszczenia z
    > kazdego kata?? :-))

    Kable to ci mogę pokazać dopiero ile ich jest :-) Jedno co źle zrobiłem to
    pociągnąłem instalacje alarmową kablami nieskręconymi, a było zrobić
    wszędzie ethernetowym. Posłuchałem kogoś tam , a sie okazało, że c entralki
    telefonicznej nie będę miał w domu, bo powiesiłem telefony voip i całe
    okablowanie telefoniczne poszło w niepamięć. Moge je zamurowac w puszkach.

    Gdyby ktoś robił teraz instalację alarm/telefon/komputer to żadnego innego
    kabla proszę nie używac tylko skrętki ethernetowej. Żadnych kabli
    domofonowych, nic takiego.

  • 12. Data: 2009-03-10 20:29:42
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    kiki pisze:
> [...]
    >
    > Gdyby ktoś robił teraz instalację alarm/telefon/komputer to żadnego innego
    > kabla proszę nie używac tylko skrętki ethernetowej. Żadnych kabli

    to ciekawe ze w instrukcji do centralki pisalo ze NIE MOZE być kabel
    skrecany
    olałem instrukcje dałem skretki i działa

    ale dziwne to bylo

    michal

  • 13. Data: 2009-03-10 20:30:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 10 Mar, 19:28, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    >Jakbys budowal to bys nie musial robic remontu :) A ze dales *sobie
    >wybudowac* nie interesujac sie budowa i biorac najtanszych "fahofcof"
    >z ogloszen, to masz babo placek :) Niestety takie realia, cza se umiec
    >radzic, tu je dzungla i busz panie :)

    Co by nie mowic o paragonach i termowizji Kiki jednak ma racje piszac co
    pisze o tym co go spotkalo. I Ty masz racje piszac ze trzeba pilnowac. Ale
    wynajeta firma powinna przykladac sie do powierzonych jej zadan. Jak czegos
    nie potrafia, to powinni pytac a na poczatek troche poczytac i przynajmniej
    chciec sie uczyc, a nie zlotowy w oczach za wrazenie. Moim zdaniem nic nie
    usprawiedliwia takiej kichy. Zadne zwalanie winy ze sie nie pilnuje nie moze
    byc wytlumaczeniem dla takich partaczy. Czlowiek w koncu powierza im swoj
    majatek zwykle spory i ciezko zapracowany. Tak powinno byc, ale zycie
    niestety swoje i pilnowac trzeba. Dochodzi niestety do polskich paradoksow,
    ze ten co sie nie zna powinien sie znac najlepiej, zeby sprawdzac tych co
    powinni sie znac. A skoro juz tyle wie, to i sam moglby zrobic to najlepiej.
    Ja wynioslem z domu zasade, ze jak sie cos robi to powinno robic sie jak
    najlepiej zawsze. Z szacunku dla wlasnej pracy i dla zwyklej przyzwoitosci.
    Dzieki temu ludzie jeszcze chca ze mna gadac.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-03-10 20:31:47
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    to się nazywa przerost formy nad treścią...

  • 15. Data: 2009-03-10 20:31:48
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienice wykonawców
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > On 10 Mar, 19:34, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
    >

    > Kiki, mozesz wrzucic gdzies tych twoich partaczy, zeby inni sie nie
    > nacieli? Ewentualnie przeslij na priv bo wlasnie rozmawiam z ekipami i
    > nie chcialbym sie na takich naciac. Rzeczywiscie, takich prokurator to
    > powinien scigac.

    Jeden jest po zawale juz i powiedzial, ze ja go wykonczylem :-) Nawet szkoda
    czasu na nich. Oni po prostu nie potrafili, nie umieli jak setki innych.
    Nigdy nie mieszkali w domku z poddaszem i nie rozumieja co to jest wianie
    zimnego powietrza po polaciach plyt.
    Teraz jak gdzies zdejmujemy plyty to uszczelniamy profile przyscienne. One w
    ogóle podczas przykrecania powinny bycprzyklejone do sciany akrylem zeby tam
    sie nie wciskaly strumyki zimnego powietrza, które leca pózniej pod
    odstajaca welna, stelazami, profilami wszelkimi.
    Plyta KG tez powinna byc przyklejona na akryl przy scianach zeby nie
    dmuchalo tymi drobnymi rysami co sie i tak tworza.

  • 16. Data: 2009-03-10 20:32:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > nacieli? Ewentualnie przeslij na priv bo wlasnie rozmawiam z ekipami i
    > nie chcialbym sie na takich naciac. Rzeczywiscie, takich prokurator to

    A no wlasnie. Kiki powinien podac chociaz obszar dzialania.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-03-10 20:35:24
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "usrobo" <u...@o...pl> wrote in message news:gp6ike$glt$1@news.onet.pl...

    > to ciekawe ze w instrukcji do centralki pisalo ze NIE MOZE być kabel
    > skrecany
    > olałem instrukcje dałem skretki i działa
    >
    > ale dziwne to bylo

    Tak, bo sygnały te komputerowe to transmisja różnicowa o małej amplitudzie,
    a telefon to pętla prądowa i chodzi o to żeby sie indikowało w przeciwne
    strony i nie znosiło. Ale zwykłe telefony to teraz już zaszłość ale jeszcze
    3 lata temu nie sądziłem, że tak spadną ceny i za 99zł na allegro kupie
    normalny aparat voip.

  • 18. Data: 2009-03-10 20:37:06
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Adi7" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > nie wiem czemu ale dlaczego tylko ty masz problem z każdym fachowcem? A
    > może problem tkwi w tobie paragonach i kamerze termowizyjnej :)
    > Nie powiem ze jestem mistrzem swiata w każdej dziedzinie budownictwa ale
    > jakbym trafił na takiego inwestora to bym się powiesił, swoją drogą
    > myslałem że inwestor u którego obecnie robie jest najbardziej upierdliwy i
    > wymagajacy ale się myliłem :)

    A co bys powiedzial, gdyby podczas Twoje nieobecnosci Tobie tak
    profesjonalnie wykonano drogocenna usluge?? Tez bys byl upierdliwym
    klientem??
    Nie kazdy klient jest do spania z nim. Jak Ci sie nie podoba to nie musisz u
    niego robic. Ale jezeli podejmujesz sie czegos to powinienes robic to jak
    najlepiej, a nie tlumaczyc sie upierdliwym klientem. Jak mi sie zdaje
    problem okazal sie po pierwszej zimie, nikt nie robil odkrywek w trakcie.
    Nie ma mowy o odgryzieniu sie za niezaplacona usluge, bo jak widac wszystko
    bylo na gotowo a nie rzucone w trakcie roboty.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-03-10 20:39:24
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Co by nie mowic o paragonach i termowizji Kiki jednak ma racje piszac co
    > pisze o tym co go spotkalo. I Ty masz racje piszac ze trzeba pilnowac. Ale

    Mam jeszcze parę innych takich miejsc i chyba większych. Mam 4 ściany
    szczytowe i 3 wykusze z czymś podobnie zrobionym. Ten przedpokój z tym
    okrągłym oknem musiałem zrobić, bo już dostawałem szału jak wiatr wiał i
    kaloryfer sprawiał wrażenie jakby nie działał.

  • 20. Data: 2009-03-10 20:42:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

> [...]
    > okrągłym oknem musiałem zrobić, bo już dostawałem szału jak wiatr wiał i
    > kaloryfer sprawiał wrażenie jakby nie działał.

    A skad ten wiatr? Miedzy sciana a deskowaniem??

    Pozdro.. TK