  • 21. Data: 2009-03-10 20:44:09
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gp6ig4$t74$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > A skad ten wiatr? Miedzy sciana a deskowaniem??

    Wpadał pod połać pod deskowanie, bo to nadproże takie półokrągłe było od
    frontu tylko zamkniete styropianem ale tylko od frontu i była szczelina
    między betonem i deskowaniem, krokwiami... zaraz dam zdjecie przed zabudową.

  • 22. Data: 2009-03-10 20:46:31
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b01a28444974f58b
    .html

  • 23. Data: 2009-03-10 20:49:32
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    ten beton jest obcięty po prawej i lewej do wymiaru desek jak je widać, bo
    najpierw miał być ten daszek półokrągły ale w końcu dachówki nie wziąłem tej
    co chciałem i z nowej sie nie dało zrobić więc dodaliśmy czapkę z drewna
    Widzisz jak jest. Ta szpara tam została
    Ocieplacze idioci zrobili tylko z przodu, a ocieplacze i kartonoroby od
    środka tak zrobili

  • 24. Data: 2009-03-10 21:05:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

> [...]
    > dla takich partaczy. Czlowiek w koncu powierza im swoj majatek zwykle
    > spory i ciezko zapracowany. Tak powinno byc, ale zycie niestety swoje
    > i pilnowac trzeba. Dochodzi niestety do polskich paradoksow, ze ten
    > co sie nie zna powinien sie znac najlepiej, zeby sprawdzac tych co
    > powinni sie znac. A skoro juz tyle wie, to i sam moglby zrobic to
    > najlepiej. Ja wynioslem z domu zasade, ze jak sie cos robi to powinno
    > robic sie jak najlepiej zawsze. Z szacunku dla wlasnej pracy i dla
    > zwyklej przyzwoitosci. Dzieki temu ludzie jeszcze chca ze mna gadac.

    od tego sie zatrudnia kier buda aby pilnował odbiorów robót zanikających,
    jak kierbud jest tylko dla picu to musi sobie te odbiory robić inwestor. jak
    sie olewa wszytsko to potem sie ma kupę.

  • 25. Data: 2009-03-10 21:06:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:

    > No jak to? Na czarno ta budowa całkiem? Nie masz papieru kto ci to
    > stawiał? To co będzie jak stropy zaczną się rozchodzić? Też sam
    > poprawisz i napiszesz "O poprawce nie ma mowy"? Schrzanili niech
    > poprawiają!

    taniej ma i już...

  • 26. Data: 2009-03-10 21:09:24
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > od tego sie zatrudnia kier buda aby pilnował odbiorów robót zanikających,
    > jak kierbud jest tylko dla picu to musi sobie te odbiory robić inwestor.
    > jak sie olewa wszytsko to potem sie ma kupę.

    Kier-budy są takie same gnoje ja wykonawcy, bez względu czy weźmiesz trzech
    żeby każdy pilnował kolejnego. Ja miałem 2 niezaleznych i kłamali, że coś
    sprawdzili.

  • 27. Data: 2009-03-10 21:13:06
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > Widzisz jak jest. Ta szpara tam została
    > Ocieplacze idioci zrobili tylko z przodu, a ocieplacze i kartonoroby od

    Fajna szparka. :-)

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2009-03-10 21:17:50
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Fajna szparka. :-)

    W ogóle radiator plus szparka dookoła tego betonu i później to nadciśnienie
    powietrza jest wtłaczane częściowo na strych. Tam jedno ze zdjęc jest
    zrobione w tył jak sie płaszczyzna dachu przenika z płaszczyzną poziomą,
    widać papę z dachu, a pod nią jest szczelina na struch. Wieje wszędzie.
    Wiatr rozchodzi się pomiedzy kartongipsami

  • 29. Data: 2009-03-10 21:19:04
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Dzisiaj zrobiłem planowaną odkrywkę ale zdjęcia zrobiłem za późno po
    > wstepnym oklejeniu styropianem. Szkoda, że nie wcześniej..

    A ja niesmialo zasugeruje: na szubienice inwestorow.

    Nadzor inwestorski - szkoda kasy. Kierownik budowy - zbedna formalnosc, za
    ktora trzeba odpalic dzialke mafii fachowcow z uprawnieniami.

    Wykazales sie mentalnoscia taksowkarza. Masz dokladnie to, co chciales miec.

    sz.

  • 30. Data: 2009-03-10 21:23:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > od tego sie zatrudnia kier buda aby pilnował odbiorów robót zanikających,
    > jak kierbud jest tylko dla picu to musi sobie te odbiory robić inwestor.
    > jak sie olewa wszytsko to potem sie ma kupę.

    To jest racja co piszesz, ale Kiki pisze o dwuch kierbudach. A najlepiej jak
    kazdy zacznie od siebie. Wykonawcy powinni byc tacy, zeby nie trzeba bylo
    ich pilnowac, a kierbud osoba ktorej czlowiek sie pyta jak czegos sie nie
    wie. Kierbud ustala koncepcje, organizuje prace pilnuje newralgicznych
    elementow jak szalunki, uklady konstrukcyjne i tp. Nie bedzie przeciez latal
    i sprawdzal, czy miedzy dachem a sciana jest szczelina ktora moze wiac
    wiatr. To kompetencja ocieplaczy i ludzi do tego zatrudnionych, to oni sa od
    tego zeby sie na tym znac. Niestety nie znaja sie jak widac, a kierbud tez
    nie bedzie caly czas sterczal nad kazdym. U mnie kierbud zasuwal razem z
    reszta, swoja dzialke. Na dobra sprawe nikogo nie trzeba bylo pilnowac.
    Kierbud ustawial prace, mowil co i jak, takie guru budowlane, ale nie w
    pantofelkach z zadartymi czubami.

    Pozdro.. TK