  • 11. Data: 2012-11-22 09:03:29
    Temat: Re: Kostka brukowa - pytan kilka
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:43e98557-ef00-4187-ae2c-dd2057053e3d@googlegrou
    ps.com...

    >Raz na rok mozna troche czasu poswiecic i caly podjazd tym przejechac, acz
    >jak ktos nie ma spadku i brud nie ma gdzie i jak splywac >to nic mu to w
    >sumie nie da :)

    A co do spadku... U mnie jest dość spory od strony drogi bo około 10cm/m
    potem łagodnie już celowy spadek 2,5cm/m aby woda podczas deszczu spływała.
    Przed garażem jest w drugą stronę pod górkę 2,5cm/m. Gdy jest dużo syfu po
    zimie to masakra. Aby umyć całą powierzchnię poświęcić trzeba niemal cały
    dzień. Do mycia auta zrobiłem sobie placyk wyłożony kawałek z kratki
    betonowej http://www.archispace.pl/public/objdata/279/279206/f
    ull.jpg dobrze
    się to sprawdza. Ładnie zarosło trawą i z drogi wygląda niemal jak trawnik.

    Marek

  • 12. Data: 2012-11-22 21:53:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 09:04:01 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > A co do spadku... U mnie jest do�� spory od strony drogi bo oko�o 10cm/m

    U mnie jest 2,5m / 16m czyli 15cm/1m - to jest spory spadek :-) Faktycznie jeszcze
    wiecej bo 5mb bedzie szlo lekko w dol i dopiero 11mb bedzie w gore. Musi byc plasko
    zeby sie rozpedzic, inaczej w zime zapomnij o wyjezdzie, nawet przy lekkim sniegu :D
    No niestety podjazd mam fatalny ale nic z tym nie moznabylo zrobic za bardzo ;( Jak
    sobie smigalem toyota 4runnerem z 4x4 to sobie wyjezdzalem w kazdych warunkach ale
    juz ja sprzedalem i zostaly mi same rzechy z napedem na przod. Jak tylko dojde do
    jakiejs wiekszej kasy to wymienie sobie auto i na pewno to bedzie jakies z 4x4 :-)

    Tym niemniej! Dzieki takiemu spadkowi podjazdu za bardzo nawet nie bede musial
    czyscic bo deszcz zrobi swoje. Zeby nie bylo - spadek potem jest skierowany lekko w
    bok i potem z takim samym katem nachylenia zjezdza obok domu w dol, do drugiego
    garazu w piwnicy - wiec caly syf bedzie gdziestam na dole sie zbieral :)
    pozdr.

    --
    Adam