  • 1. Data: 2012-11-20 09:01:43
    Temat: jak tam gazownicy...
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    żartowałem :)

    pieu...one bramki newsowe w zaleznosci od kaprysu wpuszczają moje maile,
    dzis np tak. A cały tydzień -nie. Normalenie trzeba sie bedzie przeniesc do
    gugla :/ Albo zalozyc konto na fajsie.

    b.

  • 2. Data: 2012-11-20 09:28:59
    Temat: Re: jak tam gazownicy...
    Od: Macios <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-20 09:01, Budyń pisze:
> [...]
    > dzis np tak. A cały tydzień -nie. Normalenie trzeba sie bedzie przeniesc do

    A sezon jeszcze nie rozpoczęty :) - kominek spokojnie wystarcza.

    Po "pozdrowieniach" z gazowni wyszło mi, ze w całym roku rozliczeniowym
    (30.10.2011 - 30.10.2012) użyłem ok. 1100 m3 gazu.
    Paliłem od 15.11.2011 do 15.03.2012. Reszta grzanie wody.
    Kominkiem przepaliłem ok 5m3 (przestrzennych) drewna.

    Dom to szeregówka z moimi poprawkami po "deweloperze" ok 120m2 z garażem
    i pomieszczeniem gosp.
    Garaż i strych nieogrzewane.
    Okolice Wrocławia.

    --
    Macios
    Kiełczow

  • 3. Data: 2012-11-20 15:55:32
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzis np tak. A cały tydzień -nie. Normalenie trzeba sie bedzie przeniesc
    > do gugla :/ Albo zalozyc konto na fajsie.

    Co prawda na budowaniu
    to sie nie znam ;-)
    Ale za to zawsze robic
    za pomocnika majstra :D