  • 1. Data: 2009-02-16 13:18:19
    Temat: Koszt instalacji elektrycznej w bloku
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    WItam
    Jaki jest koszt wymiany instalacji elektrycznej ze wszystkim, w mieszkaniu
    48 metrow.

  • 2. Data: 2009-02-16 13:37:18
    Temat: Re: Koszt instalacji elektrycznej w bloku
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    NOFX pisze:
    > WItam
    > Jaki jest koszt wymiany instalacji elektrycznej ze wszystkim, w mieszkaniu
    > 48 metrow.

    ~5000zł

  • 3. Data: 2009-02-16 13:50:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 14:37:18 +0100, lleeoo napisał(a):

    > ~5000zł

    To robocizna. I 1/2 tego jeszcze na materiał.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-02-16 14:23:43
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    scream pisze:

    > To robocizna. I 1/2 tego jeszcze na materiał.

    Nie całość, mieszkanie 50m2 lokalizacja Tarnów

  • 5. Data: 2009-02-16 15:15:55
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    scream pisze:

    > To robocizna. I 1/2 tego jeszcze na materiał.

    masz klientow? pozazdroscic....

  • 6. Data: 2009-02-16 15:52:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 16:15:55 +0100, stoowa napisał(a):

    > masz klientow? pozazdroscic....

    Dam Ci młotek udarowy do ręki i kuj w żelbecie bruzdy pod kable przez 2
    dni, wtedy pogadamy o tej zazdrości :)

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-02-16 15:52:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 15:23:43 +0100, lleeoo napisał(a):

    > Nie całość, mieszkanie 50m2 lokalizacja Tarnów

    Rozumiem, maly rynek, dlatego taka cena.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2009-02-16 17:00:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Dam Ci młotek udarowy do ręki i kuj w żelbecie bruzdy pod kable przez 2
    > dni, wtedy pogadamy o tej zazdrości :)
    >
    > --

    A to nie w tynku przypadkiem się przewody układa?;)))
    U nas 2000zł to biorą za robocizne za cały domek jednorodzinny- instalacja
    elektryczna+alarmowa. Do tego dochodzi "zrobienie" rozdzielnicy- 50-200zł i
    pomiary 150-400zł

    Kris

  • 9. Data: 2009-02-16 17:02:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 18:00:04 +0100, Kris napisał(a):

    > A to nie w tynku przypadkiem się przewody układa?;)))

    W wielkiej plycie? Miejscami masz 5mm tynku. Beda tluste slady.

    > U nas 2000zł to biorą za robocizne za cały domek jednorodzinny- instalacja
    > elektryczna+alarmowa. Do tego dochodzi "zrobienie" rozdzielnicy- 50-200zł i
    > pomiary 150-400zł

    Rozdzielnica za 50 zl? No prosze Cie :)

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2009-02-16 17:08:57
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Rozdzielnica za 50 zl? No prosze Cie :)

    U mnie za tyle zrobił. 36polowa rozdzielnia w niej 2 rożnicówki, kilkanaście
    esek, i wyłacznik głowny FR. Rozdzielnie miałem zamontowaną juz na ścianie
    przewody doprowadzone, opisane, gość to połączył do kupy.
    Faktycznie było tanio bo przewaznie bliżej 200zł to kosztuje. Ale tyle gość
    chciał to tyle dostał. Po nim byli klienci od pomiarów i potwierdzili że
    wszystko jest zrobione ok.

    Kris