  • 1. Data: 2009-10-03 09:11:25
    Temat: Krzemo - wieszaki
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie

    Masz tu link do producenta wieszakow o ktorych pisalem.
    http://www.metpol.pl/

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-10-04 02:18:49
    Temat: Re: Krzemo - wieszaki
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 3 Paź, 11:11, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Uszanowanie
    >
    > Masz tu link do producenta wieszakow o ktorych pisalem.http://www.metpol.pl/
    >
    > Pozdro.. TK

    Dzięki.
    Podaj jeszcze skład budowlany (możesz na priv) z którego je bierzesz.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 3. Data: 2009-10-04 08:22:16
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Dzięki.
    >Podaj jeszcze skład budowlany (możesz na priv) z którego je bierzesz.

    To nie jest sklad tylko hurtownia, w detalu cena bedzie kiepska. Ja kupujac
    dla siebie musze brac fakture na firme i dopiero sam sobie to
    przefakturowuje. Taka procedura choc to moze dziwne jak na dzisiejsze czasy,
    ale to spoldzielnia czy jakos tak, do tego inwalidow i pewnych rzeczy nie
    przeskoczysz. Ale oczywiscie adres moge Ci podac to nie tajemnica na priv
    rzecz jasna. W googlach po wpisaniu producenta jest mapka stolicy a to chyba
    blisko Ciebie. Do mnie mial bys stowke dalej. Daj znac gdybys chcial
    kontakt.

    Pozdro.. TK