  • 1. Data: 2009-10-02 22:05:59
    Temat: Plastikowa beczka 1000L i problem z zaworem
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Kupiłem _okazyjnie_ plastikowa beczkę 1000L tzw. jednorazówke.
    Coś takiego: http://marketeo.com/photoOffer/big/359694_big.jpg (zdjęcie
    przykładowe, przypadkowe)
    No i mam problem z badziewnym plastikowym zaworem, nie dośc, że ciekł
    delikatnie to teraz ułamała sie rączka.
    Czy ma ktos jakis patent aby zamontowac w takiej beczce jakiś normlany
    zawór?
    Tam sa jakieś dziwne plastikowe duże gwinty.... Teraz mam zamkniete korkiem.
    Może w tym korku cos wkrecić jakiś kranik czy co? Tylko czy to nie będzie
    ciekło?
    Prosze o wszelkie porady gdyż woda "z kranu" będzie za rok :(

    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-10-02 22:44:00
    Temat: Re: Plastikowa beczka 1000L i problem z zaworem
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie będzie ciekło?
    > Prosze o wszelkie porady gdyż woda "z kranu" będzie za rok :(

    w castoramie sa takie zawory metalowe kulowe po 20 zł montowane w dziure .

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 3. Data: 2009-10-02 22:54:18
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-10-03 00:05, Mariusz pisze:
> [...]
    > ciekło?
    > Prosze o wszelkie porady gdyż woda "z kranu" będzie za rok :(

    Ja mam zrobione tak, że wywalony był ten badziewny zawór (odcięte piłką
    przy samej beczce), a na to miejsce jest wklejony na żywicę epoksydową -
    plastikowy szpunt (korek), w którym jest wywiercony i nagwintowany
    normalny otwór 1/2 cala. W to jest wkręcona zwykła stalowa rurka z
    normalnym zaworem kulowym a dalej w zależności od potrzeb. Działa od
    dobrych kilku lat.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 4. Data: 2009-10-03 16:38:21
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > w castoramie sa takie zawory metalowe kulowe po 20 zł montowane w dziure .

    Ale wymaga to jakichś specjalnych zabiegów czy po prostu odkręcam ten zawór
    i przykręcam tamten?
    Czego szukac w tej castoramie - jak to sie nazywa "fachowo"?

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-10-05 10:46:02
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Mariusz pisze:
    > Kupiłem _okazyjnie_ plastikowa beczkę 1000L tzw. jednorazówke.

    Pasuje tutaj duzy, gumowy, bialy korek winiarski, za grosze
    np. w Leroju. Ma dziure w srodku (latwo ja powiekszyc),
    w nia wpasujesz kawalek rurki i to bedzie przejscie np na wąż ogrodowy
    czy cos bardziej hydraulicznego.

    pozdro
    --
    A S