  • 1. Data: 2009-10-02 15:50:22
    Temat: Jak zmienić moc przyłącza Energi Pro?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Remontuję mieszkanie do którego przychodzi 4,6kW (bezpiecznik przy liczniku
    ma 20A).
    Kupiłem piekarnik który ma 3600W mocy. W związku z tym załączając jeszcze
    zmywarkę lub czajnik (oba po około 2kW) będzie mi wywalać korki.
    Jest sens zwiększać moc przyłącza (ponoć straszna walka z Energią Pro) a jak
    tak to jak to zrobić i ile czasu będę potrzebował na załatwienie zmiany
    bezpiecznik przy liczniku z 20 na 32A?

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-10-02 19:18:11
    Temat: Re: Jak zmienić moc przyłącza Energi Pro?
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kupiłem piekarnik który ma 3600W mocy. W związku z tym załączając jeszcze
    > zmywarkę lub czajnik (oba po około 2kW) będzie mi wywalać korki.

    Czajnik - nie bo pracuje przez kilka minut. Ze zmywarką już może być gorzej.

    > Jest sens zwiększać moc przyłącza (ponoć straszna walka z Energią Pro) a jak
    > tak to jak to zrobić i ile czasu będę potrzebował na załatwienie zmiany
    > bezpiecznik przy liczniku z 20 na 32A?

    Wystąp o warunki zwiększenia mocy, kosztuje to tyle co dwie mapki i odpis z KW. Mając
    tę odpowiedź będziemy mogli coś podyskutować. Równie dobrze może skończyć się
    wpłaceniem następnego dnia opłaty przyłączeniowej a trzeciego wizytą montera do
    zaplombowania nowego bezpiecznika jak i wielomiesięczną procedurą przetargową w ZE i
    zakładaniem skrzynki licznikowej za słupie.

  • 3. Data: 2009-10-02 19:37:30
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeciego wizytą montera do zaplombowania nowego bezpiecznika jak i
    > wielomiesięczną procedurą przetargową w ZE i zakładaniem skrzynki

    Jak na razie obczaiłem że mam w umowie z energetyką wpisane 5.0kW i
    bezpiecznik przelicznikowy 25A. Faktycznie jednak mam bezpiecznik 20A. Pójdę
    w poniedziłek podyskuować żeby mi zmienili na taki jak w umowie mam i może
    starczy....
    Wojtek

  • 4. Data: 2009-10-02 19:43:42
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 02-10-2009 o 21:37:30 Alti <a...@g...pl> napisał(a):

    > bezpiecznik przelicznikowy 25A. Faktycznie jednak mam bezpiecznik 20A

    a ten bezpiecznik 20A masz przed licznikiem, czy za licznikiem?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 5. Data: 2009-10-02 19:47:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > jak tak to jak to zrobić i ile czasu będę potrzebował na załatwienie
    > zmiany bezpiecznik przy liczniku z 20 na 32A?

    A pytałeś u żródła czyli w Energi Pro?
    Co tam Tobie powiedzieli?

    Kris

  • 6. Data: 2009-10-02 21:22:42
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a ten bezpiecznik 20A masz przed licznikiem, czy za licznikiem?

    Przed

    Wojtek

  • 7. Data: 2009-10-02 21:24:03
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A pytałeś u żródła czyli w Energi Pro?
    > Co tam Tobie powiedzieli?

    Jeszcze nie pytałem bo problem wyszedł dzisiaj popołudniu.....
    W poniedziałek udam się do EnergiiPro i dowiem co i jak.

    Wojtek