  • 111. Data: 2013-12-12 16:26:15
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 15:57:53 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Skoro nie wierzysz to nie ma sensu dyskutowac.

    Nie rozumiem - dyskutuje sie po to zeby przekonac druga strone do czegos,
    w co nie wierzy. Wiec dyskutuj i przekonuj, ja po prostu nie wierze ze
    w MM mozna kupic cos najtaniej, a zdecydowana wiekszosc towarow maja po prostu
    bardzo drogie :-)

    > Przeciez to bez sensu. Czy ktos kupuje produkt z gazetki bo jest w
    > gazetce?

    Sek w tym ze produkty w gazetce sa zwykle jednymi z najtanszych w calym
    asortymencie (tzn. najtanszych w porownaniu do innych sklepow). To jedyne
    produkty ktorymi warto sie zainteresowac chcac miec cos "na juz". Media
    kupuje cos w b. duzych ilosciach i tanio wiec promuje na okladce gazetki.

    > Kto Ci kaze kupowac cos, co akurat w tym momencie u nich jest
    > drozej?

    Oczywiscie nie - tylko u nich prawie zawsze wszystko jest drozsze ;)
    Pisalem juz ze kupowalem do domu caly sprzet rtv / agd i zawsze wtedy
    wszystko bylo drozsze ;) Mam czekac pol roku zeby kupic cos taniej w MM
    bo akurat wtedy zrobia promocje ? :) Bez sensu..

    > Z drugiej strony pokaz mi sprzedawce ktory absolutnie wszystko
    > zawsze ma taniej.

    allegro.pl / ceneo.pl / skapiec.pl - w 99,99% przypadkow kupisz TANIEJ niz w
    MM, niewazne ze to nie sprzedawca ale dla mnie bez roznicy gdzie kupuje, byle
    taniej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 112. Data: 2013-12-12 16:36:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-12 16:26, Adam pisze:

    > Nie rozumiem - dyskutuje sie po to zeby przekonac druga strone do czegos,
    > w co nie wierzy.

    Mozna sie przekonywac do racji, ale jak Ci pisze, ze kupilem, Ty na to
    nie wierze to co moge zrobic? Przeciez jak cos kupilem w marcu np. to
    jak to sie ma do dnia dzisiejszego?

    > Wiec dyskutuj i przekonuj, ja po prostu nie wierze ze
    > w MM mozna kupic cos najtaniej, a zdecydowana wiekszosc towarow maja po prostu
    > bardzo drogie :-)

    Nawet nie widzisz, ze linkujac aparat z Euro potwierdziles moj poglad,
    ze sieci dostosowuja sie do rynku od czego zaczelismy temat. Teraz
    skupiasz sie, ze to nie Media, ale nie widzisz, ze zaden sklep
    internetowy nawet nie byl tanszy od Media, a co mowic o Euro.

> [...]
    > produkty ktorymi warto sie zainteresowac chcac miec cos "na juz". Media
    > kupuje cos w b. duzych ilosciach i tanio wiec promuje na okladce gazetki.

    Nie urodziles sie chyba wczoraj, ze nie wiesz o tanich chwytach mowienia
    o czyms, ze jest tanie mimo, ze nie jest? Byl tu taki od Bory nie tak
    dawno temu.

    > Oczywiscie nie - tylko u nich prawie zawsze wszystko jest drozsze ;)

    Drozsze, ale nie najdrozsze i nie zawsze, a to cos innego niz sam nie
    tak dawno temu pisales.

    > Pisalem juz ze kupowalem do domu caly sprzet rtv / agd i zawsze wtedy
    > wszystko bylo drozsze ;) Mam czekac pol roku zeby kupic cos taniej w MM
    > bo akurat wtedy zrobia promocje ? :) Bez sensu..

    Jasne ze nie. Po prostu znalazles gdzies taniej.

    > allegro.pl / ceneo.pl / skapiec.pl - w 99,99% przypadkow kupisz TANIEJ niz w
    > MM, niewazne ze to nie sprzedawca ale dla mnie bez roznicy gdzie kupuje, byle
    > taniej :)

    Sam widzisz. Nie ma czegos takiego jak zawsze taniej i zawsze drozej. A
    to taniej coraz rzadziej jest w sklepach stricte netowych o co glownie
    chodzilo.

    Pozdro.. TK

  • 113. Data: 2013-12-12 16:56:53
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 09:53:08 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Nie powiem bo to jakies archaiczne urzadzenie - nie ma go juz w
    > sprzedazy
    > z tego co widze wiec nie mam jak sie do tego odniesc.

    Już kilka lat minęło od chwili zakupu, a nadal mi służy. Wstawiłem
    kartridże samoresetujące i tylko co jakiś czas uzupełniam strzykawką
    tusz, który kupuję komplet w buteleczkach za ok. 50zł, który starcza mi
    na prawie 4 napełnienia.

    > Mam kumpla sprzedawce w MM i owszem da sie cos stargowac ale niewiele.
    > Zwykle to pojedyncze procenty (1-2). Sprzedawca wiecej nie moze.

    Ze sprzewawcami to ja nawet nie podejmuję dyskusji.

    > Owszem, moze tak byc. Ale ja wole jednak kupic towar w nizszej cenie
    > bez
    > proszenia sie o rabaty i plaszczenia przed kierownictwem ;)

    Skoro jesteś takie panisko to po co w ogóle kupujesz taniej przez
    internet?
    Widzę, że Tobie to się na dobre zakorzeniły ceny urzędowe jak za czasów
    komuny :)
    Mamy wolny rynek, a klient ma wolny wybór, gdzie wyda swoje pieniądze.

    > W wiekszosci przypadkow sprzedawca powie ze nie da rady i kaze przyjsc
    > za dwa
    > dni jak bedzie kierownictwo :D

    Nie "opowiadaj" takich bajek. Kierownik działu jest codziennie, a jak
    jest chory to jest jego zastępca.
    Fakt, bywało, że kierownik mówił "więcej nie mogę, niech pan przyjdzie
    jutro, bo muszę to skonsultować wyżej". Bywało, że przychodziłem na
    drugi dzień i było jeszcze taniej, ale bywało też, że słyszałem
    odpowiedź "to co panu zaproponowałem wczoraj to maksimum i więcej się
    nie da". Wtedy podejmowałem decyzję czy kupuję tu czy odpuszczam i
    kupuje w innym miejscu.
    Pamiętaj także o zasadzie, że im więcej i drożej kupujesz tym łatwiej
    się negocjuje.

  • 114. Data: 2013-12-12 17:02:22
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > A skoro tak, to czemu najnizsza cene oferuje Euro, ktore reklamuje sie
    > nie mniej jak media?

    > Maja tez raty zero procent. :-)

    E no Maniek tu to żeś dowalił :)
    Te raty 0% polegają na tym, że musisz obowiazkowo wykupić ubezpieczenie,
    które jak policzysz to jest kilkanaście procent :D
    Też się próbowałem skusić na te 0% ale sobie odpuściłem jak się
    dowiedziałem gdzie jest "myk". Co nie zmienia faktu, że Euro ma naprawdę
    jedne z najniższych cen.

  • 115. Data: 2013-12-12 17:25:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 17:02:22 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Te raty 0% polegaj� na tym, �e musisz obowiazkowo wykupi� ubezpieczenie,
    > kt�re jak policzysz to jest kilkana�cie procent :D
    Nie musisz. Oczywiście pracownicy sugerują że musisz bo akurat na sprzedaz ubezpieceń
    do rat 0% sa zadaniowani. Ale jak się uprzesz to dostaniesz bez ubezpieczenia ew
    kupujesz z ubezpieczeniem a umowę ubezpieczenia wypowiadasz na drugi dzień i płacisz
    raty bez ubezpieczenia.
    Jedyny myk to że np w Euro nie na cały asortyment dostaniesz raty 0%

  • 116. Data: 2013-12-12 17:30:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 07:54:07 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Wystarczy komorka.

    Nie, komorka nie wystarczy.

    >No chyba ze zakladasz apokalipse i ze cale wojewodztwo
    >zostaje bez pradu? Bo laptoka to moge jechac podlaczyc na najblizsza stacje
    >benzynowa, do marketu, do mcdonalda, do najblizszego baru etc. Nawet free
    >wifi zwykle wszedzie tam tez jest :)

    A jest, jest, dopoki nie zajdzie pilna, zyciowa potrzeba uzycia, wtedy marfi
    przychodzi i psuje.

  • 117. Data: 2013-12-12 17:32:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 14:52:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Owszem. A to dlatego ze Ty znalazles jeden produkt ktory jest tanszy niz
    >w milionie innych sklepow.

    Ale twoj kwantyfikator byl tak szeroki, ze miescil wszystko, wiec jednak ty
    dupy dales :-)

    Jak zwykle :-)

  • 118. Data: 2013-12-12 17:33:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

> [...]
    >wypowiadasz na drugi dzień i płacisz raty bez ubezpieczenia.
    >Jedyny myk to że np w Euro nie na cały asortyment dostaniesz raty 0%

    Uzgodnijcie panowie zeznania, bo az mnie to zaintersowalo z czystej
    dociekliwosci. Bo sam nie wiem co to raty.

  • 119. Data: 2013-12-12 18:16:27
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Uzgodnijcie panowie zeznania, bo az mnie to zaintersowalo z czystej
    > dociekliwosci. Bo sam nie wiem co to raty.

    No to masz niepowtarzalną okazję to sprawdzić osobiście, a później
    opisać tu na grupie jak jest naprawdę :)

  • 120. Data: 2013-12-12 20:08:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-12 17:02, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > E no Maniek tu to żeś dowalił :)

    Odnioslem sie tylko do tego co pisal Adam, ze w Media musi byc drogo bo
    do kazdego produktu na polce wliczone sa odsetki bo raty zero procent.
    Oczywiscie, ze jest tu myk i z tym nie dyskutujemy. Po prostu wykazuje,
    ze mimo tych tak zwanych zerowych rat jest taniej jak w necie. Cena
    ktora znalazl Adam dotyczy sklepu w ktorym sa identyczne raty jak w
    Media, a mimo to jest to najtansza oferta.

> [...]
    > Też się próbowałem skusić na te 0% ale sobie odpuściłem jak się
    > dowiedziałem gdzie jest "myk". Co nie zmienia faktu, że Euro ma naprawdę

    Kupilem tam dwa kompy. Na Allegro najtanszy byl blisko dwie stowy
    drozszy i o tym jest mowa.
    A swoja droga to czesto bywa tak, ze nawet jak sie doda to ubezpieczenie
    w okresie paru miesiecy to wychodzi co najwyzej cena konkurencyjnych
    ofert bez rat. Wiec czasem te raty moga sie oplacac.

    Pozdro.. TK