    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Thu, 12 Dec 2013 20:08:10 +0100
    <l89jpb$5u7$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <l8admb$ur5$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l8apl4$qfo$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    <l8bt4o$3ib$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <l8cf2d$9h0$1@usenet.news.interia.pl>
    <52a9de08$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-12-12 17:02, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > E no Maniek tu to żeś dowalił :)

    Odnioslem sie tylko do tego co pisal Adam, ze w Media musi byc drogo bo
    do kazdego produktu na polce wliczone sa odsetki bo raty zero procent.
    Oczywiscie, ze jest tu myk i z tym nie dyskutujemy. Po prostu wykazuje,
    ze mimo tych tak zwanych zerowych rat jest taniej jak w necie. Cena
    ktora znalazl Adam dotyczy sklepu w ktorym sa identyczne raty jak w
    Media, a mimo to jest to najtansza oferta.

    > Te raty 0% polegają na tym, że musisz obowiazkowo wykupić ubezpieczenie,
    > które jak policzysz to jest kilkanaście procent :D
    > Też się próbowałem skusić na te 0% ale sobie odpuściłem jak się
    > dowiedziałem gdzie jest "myk". Co nie zmienia faktu, że Euro ma naprawdę
    > jedne z najniższych cen.

    Kupilem tam dwa kompy. Na Allegro najtanszy byl blisko dwie stowy
    drozszy i o tym jest mowa.
    A swoja droga to czesto bywa tak, ze nawet jak sie doda to ubezpieczenie
    w okresie paru miesiecy to wychodzi co najwyzej cena konkurencyjnych
    ofert bez rat. Wiec czasem te raty moga sie oplacac.

    Pozdro.. TK