  • 201. Data: 2013-12-15 13:38:46
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:l8k02d$maa$1@news.dialog.net.pl...

    >Jeszcze coś mi się przypomniało.
    >Darmowe 2500 franków/mc dla każdego też Ci się podoba?

    Rzeco?

  • 202. Data: 2013-12-15 13:41:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 10:41:51 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Ja mysle ze to raczej Ty/Wy (niektorzy) macie raczej jakis problem z
    >przyjmowaniem tego co pisze.

    Zgadza sie, i uwazam, ze glupio piszesz upierajac sie, ze sama komorka
    wystarcza do kupowania na allegro oraz nazywajac niepelnosprawnym czlowieka,
    ktory zauwaza, ze nie wystarcza :-)

    >Piszac ze wybudowalem dom w wieku 27 lat -

    Ale kogo to obchodzi?

    >Jezeli masz problem z zazdroscia to nic nie poradze bo jak pisalem - taka
    >natura Polaka.

    Uwierz mi, ze nie mam czego ci zadzroscic adasiu :-)

  • 203. Data: 2013-12-15 13:43:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 10:34:06 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Legalnym czlowieku, legalnym :) Pisalem juz ze plyte badal biegly
    >informatyk
    >i nie dopatrzyl sie ZADNYCH znamion nielegalnosci.

    Nielegalnym adasiu.

    >Po drugie - jezeli juz palasz do mnie homoseksualna miloscia to pisz
    >przynajmniej z duzej litery moje imie, bo tego wymaga kultura (choc
    >oczywiscie
    >nie licz na nic wiecej z mojej strony :P

    Nie palam, zatem zostane przy malej, maly adasiu :-)

  • 204. Data: 2013-12-15 13:44:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 11:44:35 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    >LG L9 i jakaś Sony Xperia w domu są. Ani na tym ani na tym korzystanie z
    >netu nie jest dla mnie wygodne.

    Dla nikogo nie jest wygodne, przeciez adas rznie glupa.

  • 205. Data: 2013-12-15 13:47:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Eeee, uuu, iiiii - a czy ja gdzies pisalem o przyjemnosci badz nie?

    Ja twierdzę, że nie z potrzeby, tylko z przyjemności pomagała.

    > Chyba nie do konca mnie zrozumiales.

    Możliwe, nie rozwijajmy tego tematu, słaby ze mnie socjolog :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 206. Data: 2013-12-15 13:49:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-15 11:44, Adam pisze:
> [...]
    1600 km dygałes po niego. 1600 km to tak prawie dwa dni trzeba sobie zarezerwować na
    taki wyjazd a nie wszyscy tak moga. Jedni pracuja na etat inni jakieś zlecenia mają
    poumawiane itp. Jak Maniek pisał: Tobie się wydaje że zasze jest sobota.

    > Widzisz bo ja sobie tak zycie ulozylem ze moge miec zawsze sobote:)
    > I TO jest rzecz ktora moge sie chwalic.

    To moze przydalaby sie jakas grupa: pl.misc.narcyzm.AdamaSz? :-P

    Pozdro.. TK

  • 207. Data: 2013-12-15 13:54:31
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Rzeco?

    http://rt.com/news/swiss-adult-minimum-wage-794/

    Mnie się ciśnienie podnosi...

    Miłego.
    Irek.N.

  • 208. Data: 2013-12-15 14:02:00
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ale kogo to obchodzi?

    Na ten przykład mnie. Miło że w tak młodym wieku doszedł do własnego
    domu. Znam mnóstwo osób, które są starsze (znacznie) i nie poradziły
    sobie z samodzielnością. Czyli - radzi sobie, więc pewnie wie co pisze :)

    > Uwierz mi, ze nie mam czego ci zadzroscic adasiu :-)

    Oj tak od razu porównujecie Panie i oceniacie.
    Udało Mu się - fajnie, pogratulować i tyle, a nie od razu odnosić się do
    własnego podwórka i pyskówki urządzać.

    Poza tym nie wypada pisać z małej litery i zdrobniale czyjeś imię.

    Wiesz jak to jest. "żądasz czystości - zachowaj ją sam" :)

    Skończcie wreszcie (wszyscy!) osobiste podjazdy.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 209. Data: 2013-12-15 14:21:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-15 14:02, Irek N. pisze:

    > Na ten przykład mnie. Miło że w tak młodym wieku doszedł do własnego
    > domu. Znam mnóstwo osób, które są starsze (znacznie) i nie poradziły
    > sobie z samodzielnością. Czyli - radzi sobie, więc pewnie wie co pisze :)

    W zyciu czasem trzeba miec troche szczescia. Czasem ktos ma, a czasem
    nie. Wielu ludzi wyplynelo wlasnie na takim szczesciu, lapiac ulotna
    chwile i na niej pozniej cos budujac, pomijajac zwyklych zlodziei. Gdyby
    nie to szczescie byc moze nigdy nic by nie stworzyli. Nie twierdze, ze
    tak jest w tym przypadku, ale wiek i dom to dla mnie zaden argument.

    > Oj tak od razu porównujecie Panie i oceniacie.

    Ja sie odezwalem dopiero jak padlo porownanie niekupujacego przez
    telefon do eksponatu muzealnego i ogolnie niezaradnego w zyciu bo nie
    pojedzie po agregat iles tam set kilometrow. Jak od paru lat wspolnie tu
    dyskutujemy to takich porownan nikt nie robil. Ale o zmianach juz
    pisalem o ile kogos to obchodzi.

    Pozdro.. TK

  • 210. Data: 2013-12-15 14:27:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >Ja twierdzę, że nie z potrzeby, tylko z przyjemności pomagała.

    A ja twierdze, ze nie wygladala jak bogata baba, bo nie miala potrzeby
    epatowac.