  • 261. Data: 2013-12-16 19:45:17
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-16 13:56, Adam pisze:

    > Nie - jak sie jest pierdola zyciowa to sie nic "tymi recami" nie zrobi i
    > na budowe domu nie porwie.

    > Ja to widze inaczej ;)
    > pozdr.

    Jeszcze g... widziałeś. Spróbuj jeszcze do tego wszystkiego wychować
    dzieci, a zobaczysz ile domów byś zbudował :)
    Ale póki co to Ty możesz tylko poopowiadać jak inni wychowują dzieci, a
    jak się swoich dorobisz, o ile się dorobisz to Twoje dzieci będą wołały
    do Ciebie "dziadku" :)

  • 262. Data: 2013-12-16 19:54:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 16:25:27 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Kosztow wysylek nie oddajesz.

    Oddajesz

  • 263. Data: 2013-12-16 20:02:44
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-16 12:58, Adam pisze:

    > Oczywiscie statystyki dotycza tylko osob nad ktorymi stoi policjant (ew.
    > zolnierz) z bronia przystawiona do skroni i kaze uzywac tableta zamiast
    > laptopa.
    >
    > Na pewno armie takich policjantow stoja tez nad designerami ktorzy 99%
    > nowych stron projektuja glownie z mysla o urzadzeniach mobilnych (duze
    > ikony, prosty interfejs - flat design, duze czcionki, UI dostosowane
    > do ekranow dotykowych, a nie myszek).
    >
    > Ocknij sie, swiat sie zmienia.
    > pozdr.

    Jesteś przedziwny.
    Siedzę akurat przy laptopie z funkcją tabletu, czyli z ekranem
    dotykowym, który posiada ekran bodajże 13 cali. Czasami zabieram go do
    łóżka. Obracam i składam ekran, używając go jak tablet. Dla mnie już
    ten ekran jest zbyt mało wygodny, żeby się posługiwać palcem, a co
    dopiero ekran smart-fona, gdzie gówno widać, a jeżeli cokolwiek chcę
    kliknąć to muszę stosować powiększenia, rozciągając ekran przy użyciu
    dwóch palców.. Jest to bardzo upierdliwe w obsłudze.
    W laptopie mam możliwość operowania palcem, także i wielodotyk,
    rysikiem, touch-padem i track-pointem (po naszemu łechtaczką ;)
    Jednak wolę zwykłą, najzwyklejszą myszkę, bo się nią operuje
    najwygodniej i najszybciej, a kiedy siadam do biurka to podłączam duży
    monitor pod laptopa.

  • 264. Data: 2013-12-16 20:20:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 20:02:44 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Jesteďż˝ przedziwny.

    Powiedz to milionom uzytkownikow ktorzy korzystaja z tabletow / smartfonow,
    ja sie nie dziwie ze 13' jest niewygodne w uzytkowaniu w lozku bo to jest
    za wielkie, za ciezkie, za duze i za bardzo sie grzeje. Nawet 10' jak dla mnie
    to za duzo - rece bola. 8' to optimum. Spraw sobie takiego z przynajmniej
    sredniej polki to poczujesz roznice. A laptopa zostaw na stole tam gdzie
    jego miejsce.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 265. Data: 2013-12-16 20:26:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 20:02:44 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Siedzďż˝ akurat przy laptopie z funkcjďż˝ tabletu, czyli z ekranem

    A jeszcze napisz jaki masz system na tym laptopie? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 266. Data: 2013-12-16 20:33:24
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-16 20:26, Adam pisze:

    > A jeszcze napisz jaki masz system na tym laptopie? :)
    > pozdr.

    Win7

  • 267. Data: 2013-12-16 20:41:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Powiedz to milionom uzytkownikow ktorzy korzystaja z tabletow / smartfonow,

    Mowa jest caly czas o tym, ze na normalnym sprzecie jest po prostu
    wygodniej. No ale juz tak masz, ze wolisz zaklamywac dyskusje i udawac, ze
    jest o czyms innym.

  • 268. Data: 2013-12-16 20:43:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Oddajesz

    Jesli klient rezygnuje do 10 dni, nie z powodu niesprawnosci czy cos, to nie
    oddajesz. Skad sobie wziles ten obowiazek? Klient ma kaprysy to za transport
    musi jednak zaplacic.

  • 269. Data: 2013-12-16 20:53:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 20:43:01 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Jesli klient rezygnuje do 10 dni, nie z powodu niesprawnosci czy cos, to nie
    > oddajesz. Skad sobie wziles ten obowiazek? Klient ma kaprysy to za transport
    > musi jednak zaplacic.

    Dobra, obaj mamy trochę racji.
    Sprzedawca wysyła towar za kwotę Xzł plus koszty wysyłki Yzł
    Kupujący oddaje w ciągu 10 dni bez podania przyczyn: sprzedawca musi mu zwrócić
    X+Y,kupujący wysyła na swój koszt.

  • 270. Data: 2013-12-16 21:08:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-16 20:20, Adam pisze:

    > Powiedz to milionom uzytkownikow ktorzy korzystaja z tabletow / smartfonow,

    Ale do czego uzywaja? Wygodnie to na tym mozna co najwyzej film
    obejrzec, ksiazke poczytac, czy przejrzec www. Na tym wygoda sie konczy,
    a to dokladnie tyle co potrzeba miec pod reka czy w podrozy.

    > ja sie nie dziwie ze 13' jest niewygodne w uzytkowaniu w lozku bo to jest
    > za wielkie, za ciezkie, za duze i za bardzo sie grzeje.

    Nie rozumiem. W lozku kladziesz na nabiale, telewizor masz pod katem
    prostym i klawiature w intuicyjnej pozycji tj. poziomo. W jaki sposob
    jakikolwiek tablet ma byc lepszy od 13", ktory wcale przesadnie sie nie
    grzeje? Bez jaj, macam wlasnie obudowe i na dole jest ledwo cieplejsza
    niz temperatura otwartego monitora.

    Pozdro.. TK