  • 401. Data: 2013-12-20 12:09:20
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 10:11:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > W watku o Ksawerym dyskutujemy o Xperi i hamaku to i Marka i jego wcieleń nie
    pomijajmy;)

    Swoja droga czuje sie jak gwiazda - mam swojego przesladowce :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 402. Data: 2013-12-20 12:40:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Swoja droga czuje sie jak gwiazda - mam swojego przesladowce :P

    Jaka gwiazda taki przesladowca.

  • 403. Data: 2013-12-20 15:36:38
    Od: "MarekPasek" <m...@w...pl>

    Adam <a...@g...com> :

    > Swoja droga czuje sie jak gwiazda - mam swojego przesladowce :P
    > pozdr.

    Oj mały adasiu, nie przybieraj sobie do dupy ;->>.
    Chory jesteś, lecz się!

  • 404. Data: 2013-12-20 16:25:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 15:36:38 UTC+1 użytkownik MarekPasek napisał:

    > Oj ma�y adasiu, nie przybieraj sobie do dupy ;->>.
    > Chory jesteďż˝, lecz siďż˝!

    Nie ja wystepuje na grupie w dwoch postaciach o roznych imionach :)

    --
    Adam Sz.

  • 405. Data: 2013-12-20 17:15:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 15:36:38 UTC+1 użytkownik MarekPasek napisał:

    > Chory jesteďż˝, lecz siďż˝!

    A wiesz co - skorzystam z rady bo chyba faktycznie przesadzam z tym netem :)
    Zrobie sobie miesiac abstynencji od grupy i for zeby sie sprawdzic :)
    I ghost w koncu bedzie sral na gesto...
    To do zobaczenia w lutym ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 406. Data: 2013-12-20 17:32:05
    Od: "MarekPasek" <m...@w...pl>

    Adam <a...@g...com> pisze:

    > Nie ja wystepuje na grupie w dwoch postaciach o roznych imionach :)

    No tak Tobie to obce, Ty występujesz w kilku postaciach rownoczesnie, na
    hamaku, w kiblu, w łóżku .....

    Panie informatyku, zadeklaruj/ustaw kodowanie w swoim 'czytniku', bo jak
    widzisz krzaczysz i to na całej linii. Jak nie potrafisz to Ci pomożemy ;->>

  • 407. Data: 2013-12-20 17:36:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 15:36:38 UTC+1 użytkownik MarekPasek napisał:

    >I ghost w koncu bedzie sral na gesto...

    Hehehe, twoje zainteresowania moim kalem powinny niepokoic twoich
    najblizszych.

  • 408. Data: 2013-12-21 16:36:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.12.2013 21:06, uzytkownik pisze:

    > przeznaczyć na spłatę zadłużenia firmy, zaś żonie proponuje, aby każde z
    > nich wróciło do swoich rodziców, na co ona nie chce się zgodzić.
    > Nie wiem co się zadziało w firmie, bo jeszcze z nim nie rozmawiałem.
    > Jak przeczytałem dokumenty to, aż mi włosy stanęły dęba. A wydawało się,
    > że jest tak dobrze.

    Przeinwestował. Przekombinował. Za dużo ryzykował.

    Takie życie.

    Osobiście prowadzona DG ma sens tylko w przypadku ekstremalnie pewnych
    biznesów lub finansowanych na bieżąco z dochodów lub dotacji, a nie
    kredytów.

    Do działania na większą skalę (ryzyka) bezpieczniejsza jest sp. z o.o.

  • 409. Data: 2013-12-21 16:43:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.12.2013 14:46, Maniek4 pisze:

    > No tylko taktowanie procka dzis tez nie jest stale, a i sam procek nie
    > jest w 100% obciazany przez caly czas.

    Nie wspominając o optymalizacji konstrukcji pozwalającej uzyskać taką
    samą lub większą moc obliczeniową przy mniejszym zużyciu energii.

    Wystarczy policzyć jakie potrzebne by było zasilane gdyby zużywana
    energia rosła proporcjonalnie z mocą obliczeniową ;)

  • 410. Data: 2013-12-21 17:39:20
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-21 16:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Przeinwestował. Przekombinował. Za dużo ryzykował.
    >
    > Takie życie.

    Możliwe. Nie znam szczegółów.
    Być może klienci mu "wiszą" i stąd te problemy.

> [...]
    > kredytów.
    >
    > Do działania na większą skalę (ryzyka) bezpieczniejsza jest sp. z o.o.

    Ponoć on i 2 wspólników działali jako sp. z o. o. w innej spółce
    komandytowej. Jak się domyślam byli komplementariuszem w tejże spółce
    komandytowej, działając na zasadzie sp. z o. o. Prawo jednak dopuszcza,
    że w razie, kiedy kapitał spółki z o. o. nie pokrywa wierzytelności to
    sąd może zasądzić pokrycie wierzytelności z majątku prywatnego i tak
    prawdopodobnie się stało w tym przypadku. Tak więc jak widzisz nie do
    końca działalność w sp. z o. o. jest w stanie uchronić majątek prywatny.

    Ale jak to mówią "dibieł tkwi w szczegółach", których nie znam..