  • 411. Data: 2013-12-22 10:37:57
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 17:32:05 UTC+1 użytkownik MarekPasek napisał:

    > Panie informatyku, zadeklaruj/ustaw kodowanie w swoim 'czytniku', bo jak
    >
    > widzisz krzaczysz i to na ca�ej linii. Jak nie potrafisz to Ci pomo�emy ;-
    Pomóz mi. Używam tego samego czytnika co Adam i chętnie się dowiem jak ustawić
    kodowanie.

  • 412. Data: 2014-01-03 19:27:24
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Ghost napisał(a):
    > Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w

    > Jak gruba ta klepka?

    Sorki, że dopiero dziś - wziąłem suwmiarkę i wyszło mi 14...15mm.(W
    zależności czy z uwzględnieniem dolnego żłobkowania, czy nie. Albo na
    odwrót.)

  • 413. Data: 2014-03-07 08:33:32
    Od: k...@g...com

    Pilnie pożyczyć pieniądze, aby zapłacić rachunki? I zacząć lepsze życie? Jeśli tak,
    to twoje modlitwy zostały wysłuchane tylko Fincail Kate Loan Company pożyczają stopy
    procentowej w wysokości 2%, więc jeśli jesteś zainteresowany w uzyskaniu kredytu z
    naszą firmą, wypełnić formularz do wypełnienia. odzyskać informacje poniżej i odesłać
    go do nas.

    Imię i nazwisko:
    Lokalizacja:
    kraj
    stan:
    miesięczna
    Kwota żądanego kredytu.
    czas trwania:
    Wiek:
    płeć:
    Linia telefoniczna:

    Należy pamiętać, że wszystkie odpowiedzi będą wysyłane na nasz email:
    k...@g...com.
    dziękuję
    Mrs.Kate Alexandra

  • 415. Data: 2014-12-09 20:42:14
    Temat: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://pogoda.wp.pl/kat,1034985,title,Orkan-Aleksand
    ra-nadciaga-nad-Europe-Polska-odczuje-jego-skutki,wi
    d,17090573,wiadomosc.html
    Rok temu Ksawery teraz Aleksandra. I znowu nieprzespana noc;(

  • 416. Data: 2014-12-09 20:46:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 20:42:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > http://pogoda.wp.pl/kat,1034985,title,Orkan-Aleksand
    ra-nadciaga-nad-Europe-Polska-odczuje-jego-skutki,wi
    d,17090573,wiadomosc.html
    > Rok temu Ksawery teraz Aleksandra. I znowu nieprzespana noc;(

    http://new.meteo.pl/php/meteorogram_id_coamps.php?nt
    ype=2n&id=839

    U mnie ma byc dosc spokojnie (max 36km/h). Raczej polnoc zagrozona!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 417. Data: 2014-12-09 22:30:02
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 20:46:38 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    ype=2n&id=839

    > U mnie ma byc dosc spokojnie (max 36km/h). Raczej polnoc zagrozona!

    Ksawery chyba nieźle dmuchał bo dwie sąsiadki w ciąży.

  • 418. Data: 2014-12-09 22:56:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-09 20:42, Kris pisze:
    > http://pogoda.wp.pl/kat,1034985,title,Orkan-Aleksand
    ra-nadciaga-nad-Europe-Polska-odczuje-jego-skutki,wi
    d,17090573,wiadomosc.html
    > Rok temu Ksawery teraz Aleksandra. I znowu nieprzespana noc;(

    Łu nasz na wschodzie ni chu chu.

    Pozdro.. TK

  • 419. Data: 2014-12-09 23:19:21
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Łu nasz na wschodzie ni chu chu.

    Środkowe południe - też cisza.

    Irek.N.

  • 420. Data: 2014-12-10 07:55:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-09 20:42, Kris wrote:
    > http://pogoda.wp.pl/kat,1034985,title,Orkan-Aleksand
    ra-nadciaga-nad-Europe-Polska-odczuje-jego-skutki,wi
    d,17090573,wiadomosc.html
    > Rok temu Ksawery teraz Aleksandra. I znowu nieprzespana noc;(

    Ano duje.
    Ja zdaje się blisko Ciebie.
    Ale dowiedziałem się o tym jak rano wyszedłem z domu.
    Taka jest zaleta parterówek i rolet, że zwykle nie wiem, że akurat
    dmucha albo leje jak z cebra.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info