  • 51. Data: 2012-07-13 19:30:37
    Temat: Re: Kuchenka gazowa czy elektryczna
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 10 Jul 2012 01:54:17 +0200, BQB napisał(a):

    > Czyli nieszczelność przy gazie ziemnym nie ma prawa wystąpić?

    Wszystko się może zdarzyć. Ale prędzej się zdarzy tam, gdzie się cały czas
    coś grzebie - czyli przykręca i odkręca butle, a gaz leci parciejącym
    gumowym wężem.

    > Hmm... w Gdańsku ten blok się skurczył o 2 piętra, czy gdzieś indziej i
    > go potem zburzyli?

    Tak, ten w którym jakiś psychol rozwalił zawór w piwnicy.

    > Albo ta awaria, w jakimś mieście, gdzie nagle wzrosło
    > ciśnienie w instalacji i rozwaliło trochę kuchenek (nie wiem, czy czegoś
    > jeszcze nie). Nad butlą mam własną kontrolę, jak coś się stanie, to
    > tylko z mojej winy/niedbalstwa, a ziemny poza kontrolą (własną).

    Z ziemnym to problem jest raczej taki, że płaci się od metra sześciennego
    towaru niewiadomej jakości. Gazownia puszcza cokolwiek, a ludzie się dziwią
    że rachunki rosną...
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 52. Data: 2012-07-18 22:31:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BQB wrote:

    > Które to mają kiepsko zrobioną wentylację.

    mają wentylację dostosowaną do gazów lżejszych od powietrza...

  • 53. Data: 2012-07-18 22:34:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BQB wrote:
    > Czyli nieszczelność przy gazie ziemnym nie ma prawa wystąpić?
    > Hmm... w Gdańsku ten blok się skurczył o 2 piętra, czy gdzieś indziej
    > i go potem zburzyli?

    Ok ile takich wypadków było w polsce od lat 70 dziesiatych ...

    i jaki to procent instalacji gazu ziemnego, dodajmy że od jakiegoś czasu
    instalacje gazowe sa co roku sprawdzane.

> [...]
    > czy czegoś jeszcze nie). Nad butlą mam własną kontrolę, jak coś się
    > stanie, to tylko z mojej winy/niedbalstwa, a ziemny poza kontrolą

    i dlatego samochody sa bezpieczniejsze od samolotów... ;-)

  • 54. Data: 2012-07-19 15:11:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 22:31:30 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > mają wentylację dostosowaną do gazów lżejszych od powietrza...

    Pary benzyny są lżejsze od powietrza?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 55. Data: 2012-07-19 16:17:16
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > Pary benzyny są lżejsze od powietrza?

    ? przestań już.

  • 56. Data: 2012-07-22 19:22:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 19 Jul 2012 16:17:16 +0200, Dawid napisał(a):

    > ? przestań już.

    No wiem, niewygodne pytanie. Czemu nie odpowiesz, że nie są?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 57. Data: 2012-08-09 02:05:36
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > No wiem, niewygodne pytanie. Czemu nie odpowiesz, że nie są?

    Bo wątkotwórca pytał o kuchenki i raczej paliwo do nich nie pochodzi z
    oparów benzyny...~