    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kuchenka gazowa czy elektryczna
    Date: Fri, 13 Jul 2012 17:30:37 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 10 Jul 2012 01:54:17 +0200, BQB napisał(a):

    > Czyli nieszczelność przy gazie ziemnym nie ma prawa wystąpić?

    Wszystko się może zdarzyć. Ale prędzej się zdarzy tam, gdzie się cały czas
    coś grzebie - czyli przykręca i odkręca butle, a gaz leci parciejącym
    gumowym wężem.

    > Hmm... w Gdańsku ten blok się skurczył o 2 piętra, czy gdzieś indziej i
    > go potem zburzyli?

    Tak, ten w którym jakiś psychol rozwalił zawór w piwnicy.

    > Albo ta awaria, w jakimś mieście, gdzie nagle wzrosło
    > ciśnienie w instalacji i rozwaliło trochę kuchenek (nie wiem, czy czegoś
    > jeszcze nie). Nad butlą mam własną kontrolę, jak coś się stanie, to
    > tylko z mojej winy/niedbalstwa, a ziemny poza kontrolą (własną).

    Z ziemnym to problem jest raczej taki, że płaci się od metra sześciennego
    towaru niewiadomej jakości. Gazownia puszcza cokolwiek, a ludzie się dziwią
    że rachunki rosną...
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944