  • 51. Data: 2012-09-25 11:11:28
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2012 11:04, 4CX250 pisze:

    > Co matołku ma wspólnego prawo ohma i rezystor z nasłonecznieniem?

    To, że w obu wątkach brednie pisze ten sam durny Mareczek.

  • 52. Data: 2012-09-25 11:13:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:50617415$1@news.home.net.pl...

    > To nie wiesz, co się dzieje ze spadkiem napięcia na rezystorze w
    > przypadku wzrostu poboru prądu przez LED wstawioną szeregowo z tym
    > rezystorem?

    Rezystor nie stabilizuje prądu.

    > Nie, nie wycofuję się. Usiłuję ci głąbie, wytłumaczyć dużymi literkami,
    > kroczek po kroczku, ale i na to jesteś zbyt ograniczony.

    Rezystor nie stabilizuje prądu.

    > I zaraża tą nieliniowością sąsiadujący z nią rezystor?

    Cieplej, coraz bliżej prawdy.
    Rezystor nie stabilizuje prądu.

    > Może przeczytaj artykuł, który ci podesłałem i przestań się ośmieszać.

    Już ci napisałem że artykuł jest napisany pod kątem takich analfabetów
    elektrotechniki jak ty.

    Marek

  • 53. Data: 2012-09-25 11:17:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 11:11:33 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > To, �e w obu w�tkach brednie pisze ten sam durny Mareczek.

    Swoimi chamskimi odzywkami rozwalasz kolejny watek w ostatnim czasie. Jakaś misja czy
    co?

  • 54. Data: 2012-09-25 11:20:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2012 11:17, Kris pisze:

    > Swoimi chamskimi odzywkami rozwalasz kolejny watek w ostatnim czasie. Jakaś misja
    czy co?

    1. popraw kodowanie
    2. dlaczego Mareczka się nie czepiasz?

  • 55. Data: 2012-09-25 11:21:46
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:506174c7$1@news.home.net.pl...

    > Raczej dla początkujących amatorów, ale widać dla ciebie nawet to jest
    > zbyt trudne.

    > Czyżby? Przy w miarę stabilnym napięciu spełnia taką rolę.

    Matołku. Zarzuciałeś mi brak znajomości prawa ohma a sam nie wiesz jak z
    niego skorzystać. Nie dość że próbowałeś mi wcisnąć prawo ohma do diody jako
    elementu nieliniowego to jeszcze nie wiesz że z prostego wzoru I=U/R jasno
    wynika że rezystor jest tylko i wyłącznie LINIOWYM ogranicznikiem prądu w
    całym zakresie pracy dla pradu stałego.

    > Co to jest "prypadek"?

    Czep się własnego ogona niedouczony idioto.

    Marek

  • 56. Data: 2012-09-25 11:22:40
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:50617540$1@news.home.net.pl...

    > To, że w obu wątkach brednie pisze ten sam durny Mareczek.

    Rezystor nie stabilizuje prądu. Wbij sobie to do łba

    Marek

  • 57. Data: 2012-09-25 11:24:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:50617752$1@news.home.net.pl...

    > 1. popraw kodowanie

    A co to ma wspólnego z faktem że rezystor nie stabilizuje pradu?

    > 2. dlaczego Mareczka się nie czepiasz?

    Bo mam racje?

    Marek

  • 58. Data: 2012-09-25 11:25:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2012 11:21, 4CX250 pisze:
    [ciach]

    > Matołku. Zarzuciałeś mi brak znajomości prawa ohma a sam nie wiesz jak z
    > niego skorzystać.

    Wiem.

    > Nie dość że próbowałeś mi wcisnąć prawo ohma do diody
    > jako elementu nieliniowego to jeszcze nie wiesz że z prostego wzoru

    JA? Do diody? W którym miejscu, kłamco parszywy? Cały czas pisałem o
    roli rezystora!

    > I=U/R jasno wynika że rezystor jest tylko i wyłącznie LINIOWYM
    > ogranicznikiem prądu w całym zakresie pracy dla pradu stałego.

    No i czego nie rozumiesz w roli rezystora włączonego szeregowo z LED w
    obwód zasilany ze źródła o stabilnym napięciu?

    > Czep się własnego ogona niedouczony idioto.

    Nawet pisać poprawnie nie umiesz, a innych wyzywasz od idiotów?

  • 59. Data: 2012-09-25 11:30:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2012 11:13, 4CX250 pisze:

    > Rezystor nie stabilizuje prądu.

    Sam z siebie nie. Podobnie jak LED sama z siebie nie zaświeci. Piszę o
    jego roli w całym obwodzie.

    > Rezystor nie stabilizuje prądu.

    Zaciąłeś się, durniu?

    > Cieplej, coraz bliżej prawdy.
    > Rezystor nie stabilizuje prądu.

    Zadanie domowe: masz źródło zasilania o stabilnym napięciu. Chcesz
    zasilić nim LED. Dlaczego bez wstawienia w szereg rezystora nie należy
    tego robić, nawet jeśli początkowo przy ustalonym napięciu prąd jest
    idealnie taki jak trzeba, hmm?

    > Już ci napisałem że artykuł jest napisany pod kątem takich analfabetów
    > elektrotechniki jak ty.

    Na razie to ty masz problem ze zrozumieniem roli rezystora w tego typu
    obwodzie.

  • 60. Data: 2012-09-25 11:31:45
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:5061788a$1@news.home.net.pl...

    > JA? Do diody? W którym miejscu, kłamco parszywy? Cały czas pisałem o
    > roli rezystora!

    Rezystora jako stabilizatora prądu. Buahahahahaha

    > No i czego nie rozumiesz w roli rezystora włączonego szeregowo z LED w
    > obwód zasilany ze źródła o stabilnym napięciu?

    Tego że według ciebie rezystor stabilizuje prąd.

    > Nawet pisać poprawnie nie umiesz, a innych wyzywasz od idiotów?

    Wiesz co matołku? Wolę zgubić niechcący literkę niż walić uparcie w kazdej
    wypowiedzi byka że rezystor jest stabilizatorem prądu.
    Nie pomyslałeś o jakimś noblu za to odkrycie?.

    Marek