  • 1. Data: 2010-06-26 06:37:54
    Temat: LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Lazienka. Co mozna w niej dac na sciany zamiast plytek? Gdyby zrezygnowac z
    plytek, kamieni, blokow marmuru, podobnych materialow... co mozna dac w
    lazience na sciany?

    Lazienka gdzie nie leje sie woda po scianie (wanna, brak kabiny, jeden powazny
    uzytkownik). Mala lazienka, 1,5*2,5m.

    Pewnie płytki/gres/terakota beda na podlodze, na jedenj scianie zewnetrznej
    wanny, moze obuduja dolnopluk.
    Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?

    Znacie lub widzieliscie takie inne aranzacje?

  • 2. Data: 2010-06-26 07:35:16
    Temat: Re: LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wanny, moze obuduja dolnopluk.
    > Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?
    >
    > Znacie lub widzieliscie takie inne aranzacje?

    Tapeta, drewno, kombinacja tapety i drewna w stylu amerykańskim (część
    ściany u dołu wyłoóżna drewnem ze zdobieniami, górna część wyłożona tapetą),
    tynki strukturalne, tynki wykonane z takich drobnych ziaren kwarcowych czy
    też szklanych (nie wiem jak to się fachowo nazywa), farby emulsyjne, panele
    ścienne, płyty laminowane. To chyba wszystko co mi teraz przychodzi do głowy
    co widziałem.

  • 3. Data: 2010-06-26 07:46:36
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:i04ajn$q5v$1@news.onet.pl...

> [...]
    > emulsyjne, panele ścienne, płyty laminowane. To chyba wszystko co mi teraz

    Mam taki sam problem, jak autor wątku.
    Ograniczyłem wybór do: płytki zwykłe, wielkie lub mozaika, parkiet lub
    mozaika z drewna egzotycznego, lana przezroczysta podłoga z tworzywa lub
    żywicy (tylko jakiej?).

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-06-26 08:46:47
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Mam taki sam problem, jak autor wątku.
    > Ograniczyłem wybór do: płytki zwykłe, wielkie lub mozaika, parkiet lub
    > mozaika z drewna egzotycznego, lana przezroczysta podłoga z tworzywa lub
    > żywicy (tylko jakiej?).

    Podłoga to nie problem, ale alternatywne wykończenie ścian takie jak
    opisałem to w większości są bardzo trudne do utrzymania w czystości,
    szczególnie w rejonach muszli klozetowej. Może wyglądać inaczej, ale są
    często niepraktyczne.
    Co do podłóg to muszisz szukac drewna odpornego na wilgość. Nie wiem czy
    teak nie będzie dobry. Na pewno podpowiedzą fachowcy w sklepach z takim
    drewnem by podłoga nie puchła. No i oczywiście odpowiednie jej
    zabezpieczene..

  • 5. Data: 2010-06-26 09:35:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 08:37:54 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

    > Pewnie płytki/gres/terakota beda na podlodze, na jedenj scianie zewnetrznej
    > wanny, moze obuduja dolnopluk.
    > Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?

    Tapetę zmywalną, panele. W sumie farba olejna też może być, choć paskudnie
    wygląda ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2010-06-27 21:19:43
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Konrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > wanny, moze obuduja dolnopluk.
    > Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?
    >
    > Znacie lub widzieliscie takie inne aranzacje?
    Widziałem ściany ovłozone tynkiem mozaikowym.Kolry były nawet ciekawe,
    zywica wydaje sie odporna na wilgoć , mopzna probowac kombinacji..

  • 7. Data: 2010-06-27 21:21:15
    Od: "Marex" <m...@g...pl>