  • 51. Data: 2010-06-19 17:42:07
    Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Jackare* wdusil[a] knefle:

    >Wszystko zależy od gresu, od rodzaju i umiejscowienia otworu. Miałem
    >nieprzyjemność wiercić w gresach gdzie na jeden otwór schodziło jedno
    >wiertło diamentowe za 60 zł i musiliśmy liczyć klientowi te wiertła jak
    >materiał do zużycia. Cóż - konsekwencja wyboru takiego gresu. Zwykłe (tzn
    >dobre) widie nawet nie "brały" powierzchni tych płytek.

    No wlasnie tymi diamentowymi jakos gorzej mi sie wiercilo, kupilem
    takie o kształcie grota i tymi szlo znacznie lepiej. Nie wolno tylko
    przekroczyc obrotow znamionowych i przerwac chlodzenia woda.

  • 52. Data: 2010-07-13 12:58:17
    Od: "ja" <s...@o...eu>

    > Jesli ktos walczyl ostatnio z lazienka i ma doswiadczenia albo przemyslenia -
    > prosze o pomoc.
    >

    > 2. Batria do wanny - czy jest tutaj sens montowac termostatyczna?
    > Pod natrysk napewno, ale do wanny? A znowu w wannie tez mozna brac prysznic...
    > Czegoś unikać, jakiegoś producenta?

    Ja mogę polecić polskiej produkcji KFA Armatura. http://www.kfa.pl/oferta/baterie/
    Mam komplet baterii od 10 lat, nie było z nimi żadnych problemów. Zawsze to
    polski wyrób a nie chiński szajs i z częściami w razie czego też nie powinno być
    problemów.

  • 53. Data: 2010-07-13 13:12:43
    Od: "ja" <s...@o...eu>

    > Zastanów się, ile miejsca potrzebujesz aby wygodnie korzystać z wc. Jeśli
    > masz 250 cm ścianę, to po odliczeniu wanny (standardowo 70 cm) i umywalki
    > (50 cm wystarczy), zostaje Ci 130 cm. Jest to wystarczająco dużo miejsca
    > wstawić kompakt wc (chyba 70 cm) i w miarę wygodnie z niego korzystać. A
    > więc chyba nie trzeba kombinować ze zwężaną wanną.

    Kompakt czyli muszla z dolnopłukiem ? Jeszcze mniej miejsca zajmuje sama muszla
    a woda włączana spłuczką na rurce tak jak to było dawniej stosowane.
    http://www.sklepbaterie.pl/?k=133&o=spluczki_do_wc
    Nie tracimy miejsca na pudło w wodą, no tyle że jak ktoś ma małe ciśnienie wody
    to nie bardzo to zadziała.

  • 54. Data: 2010-07-14 09:48:55
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Mam komplet baterii od 10 lat, nie było z nimi żadnych problemów. Zawsze
    > polski wyrób a nie chiński szajs i z częściami w razie czego też nie
    Może 10 lat temu to był polski wyrób. Dzisiaj to chiński szajs.

    Pzdr
    Adam.

  • 55. Data: 2010-07-14 11:31:27
    Od: "NieZnamSie" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ja" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ja mogę polecić polskiej produkcji KFA
    > z częściami w razie czego też nie powinno być
    > problemów.

    a co mozna wymieniac w baterii jednouchwytowej?