  • 41. Data: 2010-06-17 14:57:30
    Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 16:33:53 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jeśli 150 cm starego typu, żeliwna, głęboka, to wymiarami jest OK.
    > Znalazłbym taką i odświeżył.

    Sama o tym muyślałam, kiedy stała taka u teściów w szopie... Piekna, na
    nóżkach. Hmmm, ale jak odświeżyć?

  • 42. Data: 2010-06-17 20:34:35
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    On 2010-06-17 16:57, Ikselka wrote:
    > Sama o tym muyślałam, kiedy stała taka u teściów w szopie... Piekna, na
    > nóżkach. Hmmm, ale jak odświeżyć?

    Sa firmy, ktore odnawiaja takie rzeczy. Koszt piaskowania, szpachlowania
    i malowania 2 lata temu wynosil 500-1000 zl zaleznie od stanu
    poczatkowego oraz wielkosci wanny.

    --
    NotBear

  • 43. Data: 2010-06-18 05:11:53
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tzn? Zeby nie bylo gniazdkla albo punktu swietlnego nad wanna, tam gdzie
    > para
    > moze sie skraplac i splywac po siwanie woda?

    Wpisz sobie frazę łazienka strefy bezpieństwa w googla i wszystko
    znajdziesz- to są wyciągi z norm

    > Tak nie bedzie, ale - przez ciekawosc - dlaczego?
    Zabraniają tego przepisyPB. Chodzi o ochorne zdrowia. Cyrkulacja
    naogrzewanego przez grzejnik powietrza będzie rozsiewać po otoczeniu
    drobnoutroje zyjące w muszli i (co raczej mniej istotne) rozprzestrzeniać
    przykre zapachy.
    --
    Jackare

  • 44. Data: 2010-06-18 05:18:18
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Co to jest? Rozpinany = naciagany?
    > Nie wiem czy moglbym to zrobic, pomieszczenie ma tylko 245cm wysokosci.

    tak, naciągany. Szukaj pod nazwami barisol (barizol), i DPS (dekoracyjne
    powłoki sufitowe)
    Dostępne są wszelkie kolory i faktury (od lustra do zamszu)
    --
    Jackare

  • 45. Data: 2010-06-18 07:32:31
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Ikselka pisze:

    > I jeszcze jedno: ubijam mięso w torebce do mrożonek - nie pryska, podłoga i
    > ściany czyste, deska czysta, tłuczek czysty, a torebkę wyrzucam :-)

    Wystarczy folia spożywcza - jest na tyle elastyczna, że się zwykle nie
    drze. W ostateczności torebka foliowa :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 46. Data: 2010-06-19 05:46:53
    Od: AA <...@...pl>

    > Z miasta, centralne ogrzewanie i podgrzew wody na zewnatrz.

    No to bierz termostatyczna.

    > Brakuje mi wyobrazni. Nie widze tych czarnych plytek.
    >
    > Moze sa gdzies strony gdzie mozna sobie na www zaprojektowac lazienke
    > i "przeladowac" to roznymi kolorami? Oraz poogladac w 3D?>

    Ekspozycje w marketach i salonach z ceramika, wyposazeniem lazienek.

    > Tak polozyles? I ladnie wyszlo, nie jest lazienka za bradzo "optycznie
    > spionizowana"?

    Ja mam poziomo.
    U szwagra natomiast sa pionowo - jeszcze wczoraj raz sie przygladalem.
    Nie ma tego wrazenie wydluzenia.

    > Co to jest? Rozpinany = naciagany?
    > Nie wiem czy moglbym to zrobic, pomieszczenie ma tylko 245cm wysokosci.

    U mnie waski przedpokoj ma 249cm. Sufit byl tak krzywy, ze najszybszym
    rozwiazaniem bylo podwieszenie sufitu GK. Obawialem sie, ze te prawie
    10cm wyraznie obnizy pomieszczenie. Ale przez swoja 'waskosc' wogole nie
    widac tego efektu.
    Ale w kwadratowej lazience juz sie nie odwazylem.

    Sufity naciagane wymagaja niewiele cm, zwlaszcza ze oswietlenie nie musi
    konczyc sie na plaszyznie sufitu.

    AA

  • 47. Data: 2010-06-19 06:06:19
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Jackare* wdusil[a] knefle:

    >Jeżeli zdecydujesz się dać na ścianę płytki z prasowanego gresu licz się z
    >tym, że na wywiercenie jedengo otworu zużyjesz jedno wiertło diamentowe
    >kosztujące około 60 zł. Tak samo z podłogą ale tam się mniej wierci.

    Wiertła za 15zeta starczaja na 4 otwory w gresie 8mm.

  • 48. Data: 2010-06-19 10:02:37
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Ikselka pisze:
    > Akrylowej nie wolno traktowac proszkami do czyszczenia i innymi
    > sybstancjami. Metalowa się tego nie boi. A ja szoruję co popadnie, bez
    > wyjątku. Jak coś się do szorowania nie nadaje, to nie ma racji bytu ;-)

    niby nie mozna, ale u nas jakos szorujemy od 5 lat i nie widac
    specjalnych zniszczen
    oczywiscie, czasem sa ryski na powierzchni (na dnie) ale niewidoczne,
    chyba, ze bardzo sie przygladasz - byc moze od szorowania, byc moze od
    soli (kiedys czytalem, ze moze sie tak dziac) - ale nie widac i nie
    przeszkadza

    na poczatku uzytkowania upuscilem klucz francuski na wanne. W stalowej
    pewnie bylby odprysk, tutaj jest male wglebienie, ktore mi nie
    przeszkadza (jak wiem gdzie jest, to widze, jak nie wiem, to nie :-)

    Rodzice kiedys mieli stalowa, ja mam akrylowa i jestem ze zmiany zadowolony.

    Co do baterii - unikalbym tanszych z marketow... chyba, ze wiesz co
    kupujesz. Kupilem taka, ma (jak sie okazalo) nietypowe głowice, ktore
    nie dosc ze sa trudne do dostania (praktycznie nie moge ich znalezc) to
    jeszcze aby nic nie kapalo, trzeba wymieniac raz/dwa razy na rok :/

    Sierp

  • 49. Data: 2010-06-19 10:25:09
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Konrad N.S. pisze:
    > 1. Wanna - jaka?

    jeszcze pytanie - masz psa, ktorego czasem trzeba kapac? Bo jednak
    akrylowe pazury psow (zwlaszcza wiekszych) znosza... no nie lubią :-)

    Sierp

  • 50. Data: 2010-06-19 17:09:01
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości
    > *Jackare* wdusil[a] knefle:

    > Wiertła za 15zeta starczaja na 4 otwory w gresie 8mm.

    Wszystko zależy od gresu, od rodzaju i umiejscowienia otworu. Miałem
    nieprzyjemność wiercić w gresach gdzie na jeden otwór schodziło jedno
    wiertło diamentowe za 60 zł i musiliśmy liczyć klientowi te wiertła jak
    materiał do zużycia. Cóż - konsekwencja wyboru takiego gresu. Zwykłe (tzn
    dobre) widie nawet nie "brały" powierzchni tych płytek.
    --
    Jackare