  • 1. Data: 2010-02-23 10:11:20
    Temat: LISTWY LED
    Od: "TomX" <t...@o...pl>

    Witam,
    Gdzie najtaniej idzie kupić listwy led? Znacie jakiś zaufanych ludzi na
    allegro albo producentów?
    Jakieś sugestie, uwagi czego unikac?
    Potrzebuje oświetlić w kuchni 1,5m szafke wisząca.
    Które dają lepsze światło: białe czy zimne led?

  • 2. Data: 2010-02-23 11:48:10
    Temat: Re: LISTWY LED
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-02-23 11:11:20 niejaki TomX napisał:
> [...]
    > Jakieś sugestie, uwagi czego unikac?
    > Potrzebuje oświetlić w kuchni 1,5m szafke wisząca.
    > Które dają lepsze światło: białe czy zimne led?

    był cały watek o tym kilka dni temu - poszukaj -am miałes wszystkie
    odpowiedzi

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl