  • 1. Data: 2010-02-22 16:32:50
    Temat: ekspres do kawy z młynkiem
    Od: " ptz" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy zna ktoś może jakiś model ekspresu do kawy z młynkiem i
    timerem/programatorem, tzn. możliwością ustawienia, żeby się kawa sama zrobiła
    o określonej godzinie? Przeszukiwanie katalogów producentów nie daje
    pozytywnego rezultatu (chodzi oczywiście o tę drugą opcję).

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2010-02-22 18:44:40
    Temat: Re: ekspres do kawy z młynkiem
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > o określonej godzinie? Przeszukiwanie katalogów producentów nie daje
    > pozytywnego rezultatu (chodzi oczywiście o tę drugą opcję).

    looknij np
    http://www.totu.com/index.php?st=76&IdProdukt=200000
    2&PHPSESSID=p2tsfjs0s87bcfuj9v6om1g187

    nie wczytywalem sie w specyfikacje ale google zwrocilo to w 3 sekundy a
    potem 10 sekund klikania ;)
    Mam nadzieje ze trafnie.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2010-02-23 12:42:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 16:32:50 +0000 (UTC), ptz napisał(a):
> [...]
    > o określonej godzinie? Przeszukiwanie katalogów producentów nie daje
    > pozytywnego rezultatu (chodzi oczywiście o tę drugą opcję).

    Zawsze mnie zastanawia sens takich zabawek - chyba że chodzi o to by mieć
    motywację typu "kurna, kawa się zrobiła, muszę wypić bo wystygnie" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2010-02-23 13:44:11
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ptz" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o określonej godzinie? Przeszukiwanie katalogów producentów nie daje
    > pozytywnego rezultatu (chodzi oczywiście o tę drugą opcję).

    A możesz uzasadnic do czego Tobie taka funkcjonalność?
    Bo ja zawsze pije kawe kiedy ja chcę a nie wtedy kiedy ekspres ja zrobi.
    ale skoro szukasz takiego ekspresu to pewnie masz jakies uzasadnienie i
    chetnie bym je poznał.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-02-23 14:08:19
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Zawsze mnie zastanawia sens takich zabawek - chyba że chodzi o to by mieć
    > motywację typu "kurna, kawa się zrobiła, muszę wypić bo wystygnie" :)

    A ja go rozumiem. Może prowadzi uregulowany tryb życia, budzi się o tej
    samej porze i już czeka na niego kawa.

  • 6. Data: 2010-02-23 14:51:12
    Od: " ptz" <b...@W...gazeta.pl>

    kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Bo ja zawsze pije kawe kiedy ja chcę a nie wtedy kiedy ekspres ja zrobi.
    > ale skoro szukasz takiego ekspresu to pewnie masz jakies uzasadnienie i

    Oczywiście. Godzina 7:00, dzwoni budzik, otwieram leniwie oko, po chwili
    dociera do mnie z kuchni łagodny odgłos sączącej się kawy....

    I już wiem, że sielanka się kończy i trzeba wstać z łóżka, ale przynajmniej
    kawa jest już gotowa.

    :-)))

  • 7. Data: 2010-02-23 14:59:00
    Od: " ptz" <b...@W...gazeta.pl>

    Kane <s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    2&PHPSESSID=p2tsfjs0s87bcfu
    > j9v6om1g187
    >
    > nie wczytywalem sie w specyfikacje ale google zwrocilo to w 3 sekundy a

    Dzieki. Z opisu na stronie dystrybutora nie wynika co prawda, ze tam jest
    wlasnie tego typu programator czasowy, a nie moge sie do nich dodzwonic, ale
    szukam dalej.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2010-02-23 16:39:11
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > A ja go rozumiem. Może prowadzi uregulowany tryb życia, budzi się o tej
    > samej porze i już czeka na niego kawa.

    Dokładnie. Jak ja - uregulowane jest wstawanie ;) Wrecz zaluje ze nie mam
    tej opcji acz nie problem jest podejsc i nacisnac przycisk po prostu ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 9. Data: 2010-02-23 17:39:57
    Od: " ptz" <b...@W...gazeta.pl>

    Boombastic <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A ja go rozumiem. Może prowadzi uregulowany tryb życia, budzi się o tej
    > samej porze i już czeka na niego kawa.

    Dokładnie tak - jak pisałem poniżej - a nawet trochę więcej: świadomość, że
    kawa jest gotowa _zmusza_ mnie do wstania. Jeśli mogę po prostu nacisnąć guzik
    i poczekać, to zawsze mogę to zrobić nieco później :)

  • 10. Data: 2010-02-23 19:02:50
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

> [...]
    > dociera do mnie z kuchni łagodny odgłos sączącej się kawy....
    >
    > I już wiem, że sielanka się kończy i trzeba wstać z łóżka, ale

    ...a jak nie wypije kawy to umre...
    Ludzie to teraz juz jak maszyny. Nie naoliwisz to nie bedzie dzialac.
    Swoja droga szkoda takich "uporzadkowanych" stworzen...:)