  • 1. Data: 2011-10-29 18:01:28
    Temat: Laptop Fujitsu Siemens Flex poszukiwany - pilne
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    W starym laptopie padl Flex LCD. Laptop jest niezbedny do pewnych czynnosci
    wiec pilnie poszukiwany Flex. Moze ktos zna gdzie mozna takie cudo zdobyc.
    Laptop Fujitsu Siemens Lifebook E-series 6624
    Numer katalogowy flex-a CP127366-01
    Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2011-10-29 18:20:35
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Gomez napisał:

    > Z gory dzieki za pomoc.

    A nie pomyliło Ci się czasem cosik...? :-)

  • 3. Data: 2011-10-29 18:40:19
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Tak. Poszlo nie na ta grupe. Dalem anuluj post ale widac chyba nie pomoglo
    :(

  • 4. Data: 2011-10-29 22:03:35
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Gomez" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Tak. Poszlo nie na ta grupe. Dalem anuluj post ale widac chyba nie pomoglo
    > :(

    pomogło troche , bo ja go nie widze :-)

    b.